گزارش تمرین استقلال (۹۵/۷/۲۷)

تمرین استقلال از ساعت ۱۲ امروز در کمپ زنده یاد حجازی برگزار شد.

*خسرو حیدری مدافع استقلال تنها غایب تمرین امروز استقلال بود. قرار است وضعیت وی عصر امروز پس از تستی که از وی گرفته می شود مشخص شود.

%d8%aa%d9%85%d8%b1%db%8c%d9%86

*حدود ۱۰ هوادار امروز در تمرین حاضر شده بودند و تمرین را از نزدیک تماشا می کردند.

*پیش از شروع تمرین بازیکنان در گروه های مختلف به انجام بازی تنیس فوتبال مشغول شدند. خود منصوریان نیز در یک گروه مشغول انجام این بازی شد. وی به همراه کاوه رضایی و ارشیا بابازاده در یک گروه و در گروهی دیگر سیدحسین حسینی، علی چینی و جابر انصاری حضور داشتند.

*پیش از شروع تمرین منصوریان خیلی کوتاه در جلسه ای که بختیار رحمانی حضور داشت سپس وی به دلیل آغاز تمرین و در غیاب او بهتاش فریبا و محمد خرمگاه حدود ۱۵ دقیقه با بختیار رحمانی صحبت کرده سپس وی در اختیار تیم قرار گرفت.

*علی قربانی که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته است امروز به صورت جداگانه زیرنظر استیو جونز به انجام تمرینات اختصاصی پرداخت.

*صالح مصطفوی یکی از مربیان استقلال امروز در تمرین حضور نداشت و در غیاب وی یکی از اعضای گروه آنالیز حرفهای جونز را برای بازیکنان ترجمه می کرد.

*دروازه بان های تیم استقلال همانند روزهای گذشته زیر نظر حمید بابازاده به انجام تمرینات اختصاصی پرداختند.

*در اواسط تمرین بارش کمی در کمپ شروع به باریدن گرفت.

*یعقوب کریمی و کاوه رضایی که در تمرین روز یکشنبه حضور نداشتند امروز پا به پای سایر بازیکنان به تمرین مشغول شدند تا این دو مشکلی برای همراهی استقلال در دیدار مقابل سایپا نداشته باشند.

*در خلال تمرین علیرضا منصوریان دقایقی نیز با یعقوب کریمی به صحبت پرداخت. کریمی روز گذشته مدعی شده بود مشکل مالی دارد.

*مهدی رحمتی دروازه بان استقلال امروز با چهره ای جدید در تمرین استقلال حضور یافته بود.

*بازیکنان استقلال ابتدا زیر نظر جونز با حرکت رول به گرم کردن خود مشغول شدند.

مجتبی حقدوست امروز موهایش کمی فرق کرده بود که منصوریان سرمربی استقلال که این تمرین را زیرنظر داشت با خنده به این مهاجم اعلام کرد که آیا با موتور امروز در تمرین حاضر شده است. این حرف منصوریان با خنده سایر بازیکنان همراه شد.

*بازیکنان استقلال در دو گروه مجزا به حفظ توپ و پاس های ترکیبی پرداختند.

*قبل از شروع تمرین روزبه چشمی حدود نیم ساعت زودتر در حال دویدن دور زمین بود که منصوریان به محض دیدن او وی نیز همراه چشمی به دویدن دور زمین پرداخت.

*استیو جونز امروز در تمرینات بسیار جدی بود. او در یک صحنه خطاب به بازیکنان استقلال اعلام کرد، شما در بعضی از مراحل تمرین بسیار خوب ظاهر می شوید اما برخی دیگر از مراحل تمرین را در حد فاجعه هستید.

*بازیکنان پس از اینکه در نصف زمین به حفظ توپ و پاسکاری پرداختند در نیمی دیگر از زمین به سانتر از جناحین و شوت به سمت دروازه پرداختند. خود منصوریان نیز به این تمرین نظارت ویژه داشت و با فریادهای خود اشتباهات بازیکنان را به آنها گوشزد می کرد.

*وقتی مهدی رحمتی در یک صحنه یک توپ را به خوبی مهار کرد یکی از هواداران با صدای بلند گفت: رحمتی تو عقاب آسیا هستی.

*نصرالله عبداللهی سرپرست تیم استقلال امروز در حین تمرین دقایقی با منصوریان به صحبت پرداخت. طبق برنامه قرار است استقلالی ها اردوی خود را از روز پنجشنبه در هتل المپیک برگزار کنند.

*وریا غفوری امروز در تمرین یکی از آماده ترین ها بود و بارها از سوی کادر فنی مورد تشویق قرار گرفت.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.