گزارش تمرین امروز استقلال

تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی برای دیدار روز جمعه مقابل نفت مسجدسلیمان ساعت ۱۶ امروز در کمپ این باشگاه برگزار شد.

در این تمرین تنها کرار جاسم غایب بود.

* حنیف عمران‌زاده که روز گذشته به دلیل مصدومیت در تمرین شرکت نکرد با مجوز پزشکان در تمرین امروز حضور پیدا کرد.

* در حالی که بازیکنان در رختکن حضور داشتند تا خودشان را آماده تمرین کنند یک وکیل خانم جداگانه به سمت بازیکنان می‌رفت و به آنان می‌گفت که آیا نیازی به وکیل ندارند؟ بازیکنان استقلال که از این موضوع تعجب کرده بودند، پاسخ دادند که خودشان وکیل دارند.

* یک دوربین در تمرین امروز حضور داشت و با حضور علی برخورداری از مسئولان حراست وزارت ورزش و جوانان به تهیه مستندی از زندگینامه وی پرداخت و با امیر قلعه‌نویی، آرش برهانی و امیرحسین صادقی در این زمینه گفت‌وگو کرد.

* نزدیک کمپ باشگاه استقلال بازارچه‌ای برای خرید نوروزی تدارک دیده شده که این مسئله باعث ایجاد ترافیک شدید در ورودی کمپ شده است.

* وحید طالب‌لو دقایقی با فرزند ستار همدانی بازی فوتبال انجام داد.

* بازیکنان استقلال ابتدا زیرنظر مربی بدنساز به عبور از مانع و کارهای کششی پرداختند و سپس تمرین آقاوسط را انجام دادند و بعد از آن به بازیسازی از خط دفاع، شوت به دروازه و سانتر از جناحین پرداختند.

* حدود از ۵۰ نفر از طرفداران استقلال در کمپ حضور داشتند و درباره نتایج نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا صحبت می‌کردند.

* اواسط تمرین هاشم بیک‌زاده برای دقایقی احساس درد کرد و پس از انجام کارهای اختصاصی زیر نظر مربی بدنساز به تمرینات بازگشت.

* در کارهای تاکتیکی امیر قلعه‌نویی نظارت ویژه‌ای بر روی کار بازیکنان داشت و بارها با قطع کردن تمرین دستورات لازم را به بازیکنان می‌داد.

* انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان محبوب‌ترین بازیکن دو دهه اخیر یکی از محورهای صحبت‌ هواداران استقلال بود و آنها در این باره به اظهارنظر می‌پرداختند.

* استقلال فردا آخرین تمرین خود را پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار خواهد کرد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.