گزارش تمرین امروز استقلال (۹۵/۹/۱۴)

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در زمین چمن شماره ۲ ورزشگاه آزادی آغاز شد.

%d8%aa%d9%85%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%82%d9%84%d8%a7%d9%84

آبی پوشان بعد از یک روز استراحت از امروز کار خود را برای بازی با تراکتورسازی که جمعه هفته جاری برگزار می شود آغاز کردند.

*حدود ۲۰ هوادار نظاره‌گر تمرین امروز شاگردان علیرضا منصوریان بودند

*جونز مربی بدنساز تیم استقلال امروز در تمرین غایب بود و بازیکنان زیر نظر علی چینی و محمد خرمگاه مربیان تیم به انجام حرکات کششی پرداختند. از دیگر غایبان تمرین امروز میثم مجیدی بود.

*انتقال توپ با سرعت هرچه بیشتر و یک و دو های کوتاه و بلند متوالی با اصرار منصوریان در دستور کار تمرین امروز بازیکنان استقلال بود.

*فرشید اسماعیلی به دلیل انجام تست‌های پزشک امروز در تمرین حاضر نشد تا در صورت نداشتن مصدومیت فردا بتواند در تمرینات شرکت کند.

*محسن کریمی با فیزیوتراپ دور زمین دوید. البته او مصدومیت خاصی ندارد و به دلیل صلاحدید کادر پزشکی و کادر فنی تیم برای مصدوم نشدن امروز به طور اختصاصی تمرین کرد.

*بهتاش فریبا مدیر فنی تیم استقلال در محل تمرین حاضر است اما نصرالله عبدالهی سرپرست تیم در محل تمرین دیده نشد.

* یعقوب کریمی درحالی که ماسک به صورت داشت در زمین تمرین حاضر شد.

* منصوریان در تمرین حفظ توپ بازیکنان ضربه‌ای محکم با توپ را به شکم آرش افشین زد این حرکت باعث خنده برخی از بازیکنان شد.

* نکته جالب دیگر این تمرین این بود که منصوریان به سمت خبرنگاران حاضر در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی آمد و با برخی از خبرنگاران خوش و بش گرمی کرد که در این حین از یکی از عکاسان پرسید که کجایی هستی؟ و عکاس مورد نظر هم در پاسخ به سوال سرمربی استقلال گفت: پرسپولیسی‌ام! منصوریان با شنیدن این جواب به آن عکاس گفت که منظورم شهر محل تولدت بود نه تیم مورد علاقه‌ات.

* در زمان استراحت بازیکنان در بین تمرینات علی منصوریان چند لحظه‌ای را با جابر انصاری به صورت اختصاصی صحبت کرد و از حرکات منصوریان پیدا بود که این صحبت‌ها در خصوص مسائل فنی و تاکتیکی تیم است.

* در تمرین حفظ توپ استقلالی‌ها که با کاوه رضایی و علیرضا منصوریان همراه شد شادابی زیادی به وجود آمد چرا که منصوریان با بازیکنان بر سر لایی زدن به یکدیگر کُری خواند و بعد از آن هم خسرو حیدری اولین بازیکنی بود که از منصوریان لایی خورد.

* بردن توپ به جناحین و ارسال‌های کوتاه و بلند برای مهاجمان به منظور رسیدن به گل امروز هم در برنامه تمرینی بازیکنان قرار گرفت و به نظر می‌رسد که مهمترین راه آبی‌پوشان تهرانی برای رسیدن به دروازه حریفانش بردن توپ به کناره‌های زمین و ارسال آن به محوطه جریمه باشد.

* یکی از آخرین مراحل تمرین امروز آبی‌پوشان، فوتبال با زدن ۳ ضرب برای هر بازیکن به توپ بود که منصوریان در این تمرین هم با جدیت از بازیکنان می‌خواست که رو به جلو حرکت کنند و توپ را به سختی از دست بدهند.

* آرش افشین در بازی سه ضرب توپ های زیادی را از دست می داد که اشتباهات او باعث شد منصوریان بر سر او فریاد بزند و از وی بخواهد دقت بیشتری در تمرین داشته باشد. واکنش آرش افشین هم به این خواسته تمکین از خواسته منصوریان بود.

* در حین تمرین فوتبال که در دو گروه سبز و صورتی در جریان بود در صحنه ای منصوریان به شدت از دست مدافعان عصبانی شد. در این صحنه تیم صورتی کرنر زد و مدافعان تیم سبز در این حرکت جا ماندند و به همین دلیل منصوریان سر آنها فریاد کشید که چه می کنند. همچنین منصوریان از عملکرد رابسون در این بازی تمرینی راضی نبود و بارها به او با کلمه انگلیسی«no» این موضوع را به او فهماند.

* منصوریان به دلیل بی دقتی بازیکنان در زدن توپ های آخر خطاب به بازیکنان گفت اگر تمرین سخت است تمرین آسان تری بگذارم و مهدی رحمتی هم با کنایه بعد از این صحبت های منصوریان به بازیکنان گفت که اگر دروازه بان هم درون دروازه نباشد مشکلی پیش نمی آید و اینها همه توپ ها را به بیرون می زنند. خواهش خسرو حیدری از رحمتی در این تمرین این بود که از دروازه خارج نشود تا توپ های ارسالی به بازیکنان هدف برسد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.