گزارش تمرین امروز استقلال (۹۵/۹/۲۳)

تمرین بعدازظهر امروز استقلال که قرار بود از ساعت ۱۴:۳۰ در زمین شماره دو مجموعه آزادی برگزار شود، به خاطر جلسه آنالیز دیدار برابر پدیده با یک ساعت تأخیر آغاز شد.

%d8%aa%d9%85%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a7%d9%85%d8%b1%d9%88%d8%b2-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%82%d9%84%d8%a7%d9%84

در ابتدای تمرین امروز استقلال ، بازیکنان زیر نظر استیو جونز، بدن‌های خود را در هوای سرد این روزهای تهران گرم کردند و سپس به بازی آقاوسط پرداخته و در بخش بعدی تمرین به مرور کارهای تاکتیکی و ترکیبی پرداختند و در آیتم پایانی یک فوتبال درون تیمی را برگزار کردند که علیرضا منصوریان هم در این بازی حضور داشت و مورد تشویق بازیکنان قرار گرفت.

* سرمربی آبی‌پوشان در جلسه آنالیز نقاط قوت و ضعف پدیده را به بازیکنانش یادآوری کرد و از آنان خواست با توجه به شکست برابر تراکتورسازی و دور نشدن از صدر جدول، حتماً پدیده را در تهران شکست دهد.

* سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال در تمرین حضور پیدا کرد و پس از دقایقی صحبت با منصوریان و گفتگو با خبرنگاران، به تماشای تمرین بازیکنان نشست.

* میثم مجیدی و محسن کریمی همچنان غایبان تمرین استقلال هستند.

* منصوریان از گروه استقلال در قرعه‌کشی اظهار رضایت و عنوان کرد اگر بتواند در تهران از سد السد قطر بگذرند،‌ می‌توانند در مرحله گروهی عملکرد قابل قبولی داشته باشند.
سید مهدی رحمتی زودتر از سایر بازیکنان در زمین حاضر شد و تمرینات ویژه‌ای را برای دیدار برابر پدیده مشهد انجام داد.

* قبل از شروع تمرین بهتاش فریبا دقایقی با منصوریان به طور اختصاصی صحبت کرد.

* حدود ۳۰ هوادار در تمرین حضور داشتند و از سرمربی آبی‌پوشان خواستند روز جمعه پدیده مشهد را شکست دهد.

* تیم فوتبال استقلال تهران روز پنجشنبه بیست و پنجم آذر ماه از هفته چهاردهم لیگ شانزدهم در ورزشگاه آزادی میزبان پدیده مشهد خواهد بود.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.