گزارش تمرین تیم ملی (۹۴/۱۲/۲۶)

تمرین تیم ملی فوتبال ایران برای آماده‌سازی دیدارهای مقدماتی جام جهانی از ساعت ۱۱ امروز  در زمین چمن پژوهشگاه صنعت نفت و با حضور ۲۱ بازیکن پیگیری شد .

این مجموعه تمرینی اگرچه از امکانات خوب زمین تمرینی و استخر و سونای مجهزی برخوردار است اما جایگاه خبرنگاران ندارد و تماشاگران نیز از کنار زمین تمرینات تیم ملی را تماشا می‌کنند.

برخلاف روز گذشته که به خاطر ناهماهنگی‌ها خبرنگاران حضور در تمرینات تیم ملی منع شده بودند امروز دومین تمرین تاکتیکی شاگردان کی‌روش در زمین چمن با حضور خبرنگاران و در ساعت ۱۱ آغاز شد.

در ابتدای تمرین از حضور تماشاگران که بیشتر آنها کارمندان و ساکنین مرکز تحقیقاتی بودند جلوگیری به عمل آمد که پس از دقایقی کی‌روش از مسئولان درخواست کرد تا این افراد به مجموعه ورزشی آمده و تمرینات را از نزدیک تماشا کنند.

* ۴ بازیکنی که روز گذشته نیز تمرینات اختصاصی را زیر نظر بدنساز و پزشکان برگزار کرده بودند آندو امروز نیز به صورت اختصاصی به کار خود ادامه دادند. غفوری، کامیابی‌نیا، ابراهیمی و ترابی ۴ بازیکنی بودند که زیرنظر دکتر دیگو به کارهای درمانی و اختصاصی مشغول شدند.

* سایر بازیکنان از ساعت ۱۱ ابتدا بدن‌های خود را به صورت اختیاری گرم کرده و زیر نظر نیکو بدنساز تیم ملی با انجام حرکاتی مانند پاسکاری، استارت‌های کوتاه و بلند و عبور از میان موانع به گرم کردن بدن خود مشغول شدند که البته در این بین سه دروازه‌بان تیم ملی از سایر بازیکنان جدا شده و زیر نظر دن‌گاسپار شروع به کارهای ویژه دروازه‌بانی کردند.

در تمرین امروز مهدی طارمی که به خاطر مسمومیت شرایط خوبی نداشت و با شلوار گرمکن قرمز رنگ حاضر شده و از این لحاظ از سایر بازیکنان متمایز بود ضمن اینکه تمام بازیکنان امروز به خاطر شرایط آب و هوایی و وزش باد با بادگیرهای سبز حضور داشتند که با آغاز کار با توپ آنها با پوشیدن کاور قرمز و سفید به دو تیم تقسیم شدند.

* در زمان اجرای کارهای بدنی کارلوس کی‌روش در مقاطع زمانی مختلف بر سر گروه دروازه‌بانان، بازیکنان و گروهی که به صورت اختصاصی تمرین شده حاضر شده و تمام مراحل تیم را در نظر گرفت.

در تمرین امروز بازیکنانی مانند محسن کریمی،‌ فرشاد احمدزاده، احمد نوراللهی و رامین رضاییان از آمادگی نسبتا زیادی برخوردار بودند.

* در بین افرادی که برای تماشای تمرین تیم ملی به زمین تمرین آمدند با شور و هیجان خاصی بازی را دنبال می‌کردند.

* در ادامه بازیکنان در بین ۶ دروازه کوچک تقسیم شده و تمرین هدف‌گیری را برگزار کردند و سپس پس از مدت کوتاهی استراحت به دو تیم ۸ به ۸ تقسیم شده و زیر نظر کی‌روش تمرینات را ادامه دادند.

* در این تمرین فرشاد احمدزاده که روز خوبی را سپری می‌کرد از ناحیه مچ پا مصدوم شده و از ادامه تمرینات باز ماند ضمن اینکه طارمی نیز زودتر از سایرین تمرینات را ترک کرد. ۴ بازیکنی که به صورت اختصاصی تمرین می‌کردند نیز آنها هم زودتر از سایرین تمرین را ترک کردند.

* کارهای تمرینی امروز تیم ملی فوتبال، آنها این بار به دو تیم ۷ به ۷ تقسیم شده و در فضایی بسیار کوچک در بین دو دروازه‌ بزرگ به فوتبال مشغول شدند. تمام این مراحل زیر نظر کی‌روش و سایر اعضای کادر فنی برگزار شد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.