گزارش تمرین دوشنبه (۹۳/۶/۳ )

تمرین تیم فوتبال استقلال امروز  از ساعت ۱۱:۳۰ در زمین کمپ اختصاصی  باشگاه برگزار شد.

جاسم کرار، خسرو حیدری و محسن فروزان غایبان تمرین امروز  بودند .

*‌ با توجه به پیروزی خوب استقلال مقابل پیکان بازیکنان سر حال بودند و همه در خصوص این دیدار صحبت می‌کردند. هنگامی که بازیکنان در حال دویدن بودند محمد قاضی همراه مهدی کریمیان بار دیگر شادی گل کریمیان در دیدار مقابل پیکان را انجام دادند که در نوع خود جالب توجه بود.

* نرفتن مهدی رحمتی و حمید بابازاده، مربی دروازه‌بان‌های پیکان به سمت نیمکت استقلال سوژه صحبت‌های بازیکنان و کادر فنی آبی‌ها بود. اینکه چرا بابازاده به سمت امیر قلعه‌نویی نرفته، تعجب استقلالی‌ها را به دنبال داشته است.

* بازیکنان استقلال همچنین در خصوص بازی امروز پرسپولیس برابر پدیده مشهد صحبت می‌کردند و اعتقاد داشتند که رضا عنایتی در دیدار امروز گلزنی می‌کند.

* منصور پورحیدری، در تمرین امروز حضور داشت.

* بازیکنانی که در دیدار مقابل پیکان به صورت ثابت بازی کرده بودند پس از انجام تمرین و ریکاوری راهی سونا و استخر شدند و سایر بازیکنان زیر نظر دستیاران قلعه‌نویی به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

* امیر قلعه‌نویی، سرمربی استقلال با لباس شخصی در محل تمرین حاضر بود و هنگامی که وارد کمپ شد تمامی هواداران استقلال پیروزی مقابل پیکان را به وی تبریک گفتند.

* ادموند اختر، بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال  از نزدیک نظاره‌گر تمرین آبی‌پوشان بود.

* احمد نعمت‌اللهی، مدافع جوان فصل گذشته استقلال که قرار بود به تیم نساجی مازندران بپیوندد بار دیگر به تمرینات استقلال بازگشت. او قرار است در این فصل هم برای تیم استقلال بازی کند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.