گزارش تمرین روز جمعه استقلال

تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی برای دیدار روز یکشنبه مقابل پیکان از ساعت ۱۸ امروز (جمعه) در زمین شماره ۲ مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

*قبل از آغاز تمرین امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال استقلال مانند روزهای گذشته بازیکنان را دور هم جمع کرد تا برای آنها صحبت کند.
* سرمربی استقلال به اهمیت دیدار روز یکشنبه استقلال مقابل پیکان اشاره کرد و از شاگردانش خواست تا در دیدار مقابل پیکان دقت بیشتری داشته باشند و تنها به فکر سه امتیاز باشند.

* تمرین امروز استقلال به جز امیر حسین صادقی و حنیف عمران زاده غایب نداشت و خسرو حیدری هم که دیروز غایب بود در تمرین حضور داشت.
* کرار جاسم به مانند روز گذشته به همراه پدر و فرزندش در تمرین حاضر شده بود. کرار به پای خود ساق‌بند عجیبی بسته بود که قلعه‌نویی با دیدن وی دقایقی با او شوخی کرد.

* بازیکنان زیر نظر امیر مهرریزی تمریناتشان را با دویدند آغاز کردند.
* دروازه بان ها نیز زیر نظر کریم بوستانی تمرین کردند.
* علی نظری‌جویباری، معاون ورزشی باشگاه استقلال به همراه رضا رجبی از نزدیک شاهد تمرین آبی‌پوشان بودند
* آرش مظلومی، فرزند غلامحسین مظلومی که پدرش در بستر بیماری است در تمرین حضور داشت. بازیکنان و اعضای تیم در خصوص وضعیت حال پدرش از او سؤالاتی می‌پرسیدند.
* حدود ۵۰ نفر از طرفداران استقلال در تمرین حضور داشتند.
* بحث تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران  از سوژه‌های تمرین استقلال بود که اعضای این تیم در خصوص مسئله تمدید قرارداد کی‌روش اظهارنظر می‌کردند.

* درگذشت فرزند تیمور امیرپور تدارکات تیم فوتبال امید استقلال که ۳۰ سال بیشتر هم نداشت باعث ناراحتی اعضای کادر فنی استقلال و همچنین معاون باشگاه استقلال شد. آنها پیگیر مراسم تدفین فرزند تدارکات تیم فوتبال استقلال بودند.

* محور تمرین امروز آبی‌پوشان مانند روزهای گذشته دویدن دور زمین، آقاوسط و مرور کارهای تاکتیکی بود که بیشتر زیر نظر ستار همدانی انجام می‌شد. همچنین دروازه‌بان‌های استقلال زیرنظر کریم بوستانی تمرین اختصاصی انجام می‌دادند.

* آخرین تمرین تیم اسقتلال باری مقابله با تیم پیکان فردا برگزار می‌شود و‌ آبی‌پوشان بعد از این تمرین راهی هتل هما خواهند شد. نشست خبری قلعه‌نویی فردا ساعت ۱۳ در محل سازمان لیگ برگزار می‌شود.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.