گزارش تمرین عصر دوشنبه استقلال

تمرین نوبت عصر تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (دوشنبه) در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد.

* مانند صبح امروز تنها محمد قاضی و ملی‌پوشان حضور نداشتند. قاضی روزی ۲ نوبت در کلینیک تمرین می‌کند تا اگر پزشکان تایید کردند بتواند در دربی به میدان برود.

* آرش برهانی تنها بازیکنی بود که اختصاصی تمرین کرد.

*در ابتدای تمرین سرمربی استقلال برای دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و سپس از مربی بدنساز این تیم خواست برنامه‌های سرعتی و کششی را برای بازیکنان در نظر بگیرد.همچنین قلعه‌نویی برای حضور بازیکنان استقلال در مراسم افتتاح رستورانش از آنها دعوت کرد.

* امیر قلعه‌نویی و بازیکنان استقلال در حاشیه تمرین امروز پیگیر وضعیت غلامحسین مظلومی بودند.برخی از بازیکنان هم تصمیم داشتند به عیادت پیشکوست این باشگاه بروند.

* سرمربی تیم استقلال از اعضای کادر فنی خواست تا در تماس با ملی‌‌پوشان از آنها بخواهند روز چهارشنبه حتما در تمرین شرکت کنند.

* میرشاد ماجدی در اواسط تمرین به کمپ مرحوم حجازی رسید و با قلعه‌نویی گفت و گو کرد.

* با وجود اینکه خبرنگاران و عکاسان اجازه ورود به تمرین را ندارند اما ۱۰ نفر از هواداران استقلال در کمپ حضور داشتند.

* حنیف عمران‌زاده مدافع تیم فوتبال استقلال که به دلیل سرماخوردگی شدید نتوانست در دیدار دوستانه مقابل سایپا به میدان برود در تمرینات گروهی شرکت کرد تا خیال کادر فنی از این بازیکن راحت شود.

* با تصمیم کادر فنی، تمرین فردا (سه‌شنبه) تعطیل است.

* میزان پاداش دربی، موضوع صحبت‌های بازیکنان با یکدیگر بود و هر یک به اظهارنظر در این باره می‌پرداختند. طبق جلسه روز گذشته هیئت مدیره استقلال، میزان مبلغ دربی ۵۰ میلیون تومان تعیین شده و احتمال دارد این مبلغ افزایش یابد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.