گزارش تمرین مفرح استقلال (۹۴/۷/۲۰)

تمرین امروز دو شنبه ۲۰ ام مهرماه ۹۴ استقلال برگزار شد .

در ابتدای تمرین پزشک استقلال خبر از مصدومیت جزیی میلاد فخرالدینی داد. این بازیکن بخاطر مصدومیت با سایر بازیکنان تمرین نکرد و به اتاق فیزیوتراپی مجموعه ورزشی آزادی رفت.

* محسن کریمی که به دلیل مصدومیت مدتی در تمرینات حضور نداشت امروز به تمرینات آمد و دور زمین نرم‌دویی را آغاز کرد. او پس از چند دقیقه به حرکات کششی پرداخت.

* همچنین مگویان هم که به دلیل آسیب دیدگی مدتی از تمرینات دور بود، امروز بدون مشکل با سایر بازیکنان تمرین کرد.

* پرویز مظلومی مثل روزهای گذشته نظاره‌گر تمرین شاگردنش بود و مجید صالح به همراه سیروس دین‌محمدی و فرزاد مجیدی تمرینات بازیکنان را زیرنظر گرفتند.

* بازیکنان ابتدا زیرنظر علی اصغر قربانعلی‌پور مربی بدنساز این تیم به کارهای کششی پرداختند و سپس تمرین پا عوض کردن را زیرنظر او ادامه دادند.

* آیتم بعدی تمرینات استقلال به دوی مارپیچ از بین میله‌ها اختصاص داشت.

* بعد از این آیتم‌ها، بازیکنان زیرنظر کادرفنی فوتبال یک به یک بازی کردند. در این تمرین قرار بود هر بازیکن یک مدافع پیش روی خود را جا بگذارد و توپ را به سمت دروازه رحمتی و طالب‌لو شلیک کنند. در این بین شوخی‌های مهدی رحمتی با مدافع تیم امید استقلال جالب بود. این بازیکن روی علیرضا رمضانی خطای بدی انجام داد که این موضوع باعث که رحمتی به او بگوید یک فت پای ۳ امتیازی زدی.

* در اواسط این تمرین علیرضا رمضانی مصدوم شد و زیرنظر مربی بدنساز استقلال به تنیس فوتبال پرداخت.

* آیتم بعدی تمرینی برای مدافعان استقلال بود. در این تمرین یک مدافع روبه‌روی دو بازیکن مهاجم قرار می‌گرفت و نباید اجازه می‌داد که آنها به سمت دروازه بروند.

آخرین قسمت تمرینات استقلالی ها به تست هوش بازیکنان برمی گشت و این تمرین به نحوی طراحی شده بود که یکی از بازیکنان باید پاس می داد، دیگری شوت می زد و پس از شوت به عنوان مدافع در مقابل مهاجم بعدی قرار می گرفت و همین تغییر دادن های آنی باعث ایجاد لحظاتی مفرح برای بازیکنان شده بود.

در مجموع تمرینات امروز استقلالی ها که زیر نظر مجید صالح انجام می شد از تنوع بسیاری برخوردار بود و تمرینات مختلفی در دفاع و حمله را بازیکنان این تیم پیاده کرده کردند

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.