گزارش تمرین پنجشنبه استقلال

تیم فوتبال استقلال در ادامه روند آماده‌سازی خود برای دیدار با پیکان از ساعت ۱۸ امروز در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی برنامه‌های تاکتیکی خود را پیگیری کرد.
خسرو حیدری تنها غایب تمرین امروز استقلالی‌ها بود و بقیه بازیکنان در کارهای گروهی شرکت کردند.
* قبل از شروع تمرین امروز امیر قلعه‌نویی حدود ۱۰ دقیقه با بازیکنان استقلال صحبت کرد. هنگامی که قلعه‌نویی قصد صحبت با بازیکنانش را داشت بیک‌زاده در رختکن بود که سرمربی استقلال از نزدیکانش خواست هر چه سریع‌تر این بازیکن را صدا کند تا به بقیه اضافه شود.
* یکی از هواداران معلول استقلال در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشت وی در آغاز تمرینات تاکتیکی و در حالی که قلعه‌نویی در زمین بود به سمت وی رفت و به سرمربی استقلال گفت پایم مشکل دارد ولی آمده‌ام عرض ادب کنم. قلعه‌نویی به وی گفت ان‌شاءالله هر چه سریع‌تر خوب می‌شوی بهتر است روی صندلی بنشینی و استراحت کنی؛ همچنین آندرانیک تیموریان نیز برای دقایقی با این هوادار استقلال صحبت کرد.
* قبل از شروع تمرین یک سگ در حوالی زمین شماره دو ورزشگاه آزادی می‌چرخید که نگاه بازیکنان و کادر فنی را به خود جلب کرده بود.
* بعد از گذشت ۳۰ دقیقه از تمرین آبی‌پوشان قلعه‌نویی به سمت کریم بوستانی و محسن فروزان آمد و بر تمرینات این دو نفر نظارت کرد. وی چند دقیقه‌ای نحوه آماده‌سازی گلرهای استقلال را زیر نظر گرفت.
* در بخش اول تمرین بازیکنان زیرنظر امیر مهریزی که تاکنون سرپرستی گروه ماساژ استقلال را بر عهده داشت بدن‌های خود را گرم کردند. در بخش بعد بازیکنان در دو گروه زیر نظر زرینچه، فکری، همدانی و عالمی بازی «دست رشته» انجام دادند. در بخش پایانی استقلالی‌ها در دو گروه صدر آبی فوتبال درون تیمی را پشت‌سر گذاشتند.
* هنوز دقایقی از آغاز تمرین استقلالی‌ها نگذشته بود که قلعه‌نویی از طریق آندرانیک تیموریان با مگویان مدافع ارمنستانی صحبت کرد. قلعه‌نویی در خصوص نحوه بازی این بازیکن در دیدار مقابل سایپا و اهمیت بازی‌های استقلال با مدافع تیمش گفت‌وگو کرد و تذکراتی را به وی داد.

*هنگامی که امید ابراهیمی وارد زمین می‌شد هواداران از وی به خاطر گل‌هایی که مقابل سایپا به ثمر رسانده بود تشکر می‌کردند.
* میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال امروز با لباس ورزشی به محل تمرین آمده بود.
*کرار جاسم به همراه پدر و پسر خود به تمرین آمده بود که پسر وی مرتبا به دنبال پدربزرگش می‌رفت.

*در یک بخش از تمرین آبی‌پوشان که مربوط به فوتبال درون تیمی بود شاهرخ بیانی نیز با بازیکنان فوتبال بازی کرد. در این بخش تمرینی بازیکنان کری زیادی داشتند.
* تمرینات تیم استقلال مجدداً فردا از سر گرفته خواهد شد و آبی‌پوشان برای دیدار روز یکشنبه مقابل پیکان آماده می‌شوند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.