گزارش AFC از بازی امروز با عنوان جنگ بزرگ در اصفهان

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با نگاهی به نتیجه و عملکرد ذوب آهن و استقلال در آخرین بازی مرحله گروهی که منجر به رویارویی آنها با هم شد از تقابل این دو به عنوان جنگ بزرگ در اصفهان نام برد.

🌀 در تحلیل سایت AFC آمده است : «استقلال پنج روز بعد از جشن قهرمانی حذفی در خرمشهر راهی اصفهان شد تا بار دیگر مقابل ذوب آهن صف آرایی کند. مامه تیام زننده گل قهرمانی استقلال با مصدومیت مواجه است اما با این حال آبی ها امیدوار به حفظ رکورد ۱۵ بازی شکست ناپذیری خود در ایران و آسیا هستند. رکوردی که بعد از آخرین شکست برابر همین ذوب آهن در اصفهان با نتیجه ۲-۱ در همین ورزشگاه فولادشهر مقابل شاگردان قلعه نویی به جا ماند و تا امروز ادامه داشت».

🌀سایت AFC نوشت : « تساوی دشوار برابر حریف ازبک در روزپایانی مرحله گروهی ذوب آهن را به این مرحله رساند تا قلعه نویی دوباره رقیب استقلال شود. ذوبی ها در ۱۶ سال گذشته یک بار در سال ۲۰۱۰ فراتر از این مرحله رفتند اما در سایر دوره ها نتوانستند پا را از مرحله حذفی بالاتر بگذارند و این بار هدف شان رسیدن به جمع هشت تیم برتر آسیا است آن هم مقابل تیمی مثل استقلال که یک بار در سال ۲۰۱۳ به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسید و حال با بازگشت امید ابراهیمی و روزبه چشمی قدرتمندتر از مرحله گروهی خواهد بود».

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.