گزاش عملکرد یک ماهه قابل احترام است اما هوادار پیشرفت عینی می خواهد

🔹قرار نداریم از همین ابتدا آیه یأس بخوانیم و از ناامید حرف بزنیم اما برای ما هواداران که در طی این یک دهه گذشته مدیران بسیاری را بالای سر باشگاه و تیم محبوبمان دیده ایم به تجربه به همه ما ثابت شده است که هیچگاه حرف هیچ کسی را تا زمانی که به عمل تبدیل نشده باور نکنیم.
🔹هنوز از شعارهای افشارزاده رها نشده بودیم که افتخاری جای او را گرفت و شعارها و وعده و وعیدها سرجای خودشان باقی ماندند، افتخاری هم به عنوان مدیرعامل جدید همان راه شعاری افشارزاده را در پیش گرفت و خیلی زود حنایش هیچ رنگی نگرفت تا اینکه جایش را به فتحی داد.
🔹فکر می کردیم که شاید فتحی بتواند راهی جدا از راه مدیران گذشته را در پیش بگیرد اما او هم نتوانست و در طول یک فصل و نیم که بالای سر باشگاه بود تمام مدیریتش ضد و نقیض بود و سپس با فشار هواداران عطای ادامه حضورش را به لقایش بخشید.
🔹دوران پسا فتحی با خلیل زاده و فتح الله زاده در مدت کوتاهی ادامه پیدا کرد تا اینکه بالاخره سعادتمند به عنوان مدیرعامل قطعی باشگاه به عنوان ششمین یا هفتمین مدیرعامل باشگاه در طی یک دهه گذشته روی صندلی مدیریت این باشگاه نشست.
🔹اما همچنان شعارها و وعده و وعیدها و بسیاری از کارهای ناتمام و به نتیجه نرسیده از تمام دوران مدیریت شش مدیرعامل گذشته پابرجا ماندند.. هوادار از گزارش عملکرد ناراضی نیست، اما بیشتر از این گزارش ها هوادار به عمل رسیدن برنامه های ناتمام تیم محبوبش را می خواهد.
🔹اینکه زمین تمرین به واقع نه تنها برای یک نیم فصل یا یک فصل بلکه برای چند فصل به صورت قطعی در دسترس تیم استقلال باشد.. اینکه هر فصل برای تمدید قرارداد بازیکنان ستاره اش از خارجی ها گرفته تا داخلی ها در به در پول و دلار نباشد.. اینکه برای جذب بازیکنان مورد نیاز و ستاره مشکل مالی نداشته باشد و بتواند به واقع دوباره به سالهای اوج گذشته خودش که حداقل هر فصل یا قهرمان لیگ برتر می شد یا قهرمان جام حذفی دوباره برگردد و به این سالهای تاریک و سیاه شش فصل دوری از قهرمانی پایان بدهد.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.