گل دهم پیشکش؛ با پاس گل هایت به وجد می آییم

🔹شاید از آخرین گل شماره ۱۰ بیش از ۵ ماه می گذرد، شاید به اندازه یک نیم فصل، اما از حق نگذریم در چند هفته گذشته به تعداد همان گل های زده اش برای بازیکنان دیگر از شیخ دیاباته گرفته تا علی کریمی پاس گل داده است.
🔹سه پنالتی پیاپی در سه بازی گذشته که توسط شیخ دیاباته به گل تبدیل شدند، از روی شاهکار مهدی قائدی بودند که بدست آمدند و بازی شب گذشته برابر پیکان که با پاس گل او دوباره علی کریمی گلزنی کرد و چند پاس گل دیگر که متاسفانه شانس با شیخ دیاباته یار نبود تا به گل های دیگر برسد و با فراغ بال فاصله خود را برای آقای گلی بیشتر و بیشتر کند.
🔹آری شاید مهدی قائدی نزدیک به یک نیم فصل در تلاش برای رسیدن به گل دهم به اندازه شماره پیراهنی که بر تن کرده است می باشد، اما از حق نگذریم در چند هفته اخیر به اندازه کافی پاس گل داده است و باعث آقای گلی شیخ دیاباته و کسب امتیازهای دیگر برای استقلال شده است.
🔹هر چند بسیار دوست داشتیم که در کنار شیخ دیاباته، مهدی قائدی و امیر ارسلان مطهری هم تعداد گل های یکسانی داشته باشند و هر سه مهاجم استقلال در صدر گلزنان لیگ برتر قرار بگیرند، اما وقتی می بینیم که از جمع سه مهاجم دوست داشتنی مان یکی آقای گل و دیگری آقای پاس گل لقب گرفته اند باز هم نفسی به آرامی می کشیم.
🔹به واقع هواداران در این فصل از داشتن سه مهاجم گلزن، باهوش و دوست داشتنی در تیم محبوبشان به وجد آمده اند، مهاجمانی که چندین فصل است هواداران انتظارشان را می کشیدند و این فصل هر سه شاهکار بوده اند.
🔹امیدواریم مسئولان باشگاه برای فصل بعد بیشتر هوای ستاره هایی همچون شیخ دیاباته و قائدی و مطهری را داشته باشند و مثل مدیران سابق به سادگی آنها ستاره هایشان را از دست ندهند.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.