گیریم پدر تو بود فاضل از فضل پدر تورا چه حاصل

حجازی-

آتیلا حجازی فرزند اسطوره و یکی از محبوب ترین های تاریخ باشگاه در مورد اعتراض هواداران استقلال به حضورش در استقلال واکنش نشان داده و شعار هواداران را بی ارزش خوانده و گفته از این شعار ها خوشحال هم می شود . آتیلا خان حجازی ضمن جیره خوار خواندن مخالفان فرموده اند نهایت ۴ یا ۵ نفر علیه من شعار می دهند و مخالف حضورم در استقلال هستند . ما نه علیه کسی شعار میدهیم و نه از کسی جیره ای گرفته ایم کما اینکه در دوره حضور ناصر خان و امیر قلعه نوعی و پرویز مظلومی و هرکسی که سرمربی استقلال بزرگ شده است جزو اولین حامیان بوده و خواهیم بود فقط از بعد فنی سوالی مطرح میکنیم و انتظار پاسخ از جناب آتیلا داریم . سوال بسیار ساده است : پیشینه و سابقه شما چیست ؟ در طول دوران بازیگری چه افتخاراتی کسب کرده اید؟ بجز تیمهای مرحوم حجازی در کدام تیم بزرگ بازی کرده اید؟ بعد از دوران بازیگری در کدام دوره های مربی گری شرکت فرموده اید ؟ با کدام تیم در امر مربی گری موفق بوده اید ؟

با نگاهی به کادر فنی استقلال چه در دوره قبل و چه امسال در می یابیم همه افراد موجود صاحب کارنامه و افراد خوشنام بوده اند جز شما آتیلا خان حجازی .

چه سال قبل که زرینچه و بیانی و فکری و قلعه نوعی از کاپیتانهای پرافتخار استقلال حضور داشتند و چه امسال که پرویز خان مظلومی که خاطره گلهای خاطره انگیزش در ذهن هواداران سن بالاتر و خلق نماد چهارش در ذهن کوچکتر ها مانده است تا سیروس دین محمدی که در زمان بازیگری با شوتهای ویرانگرش هر دروازه ای را فرو میریخت و بعد از بازنشتگی هم تلاش در مربی گری او ستودنی بود و سال قبل امید های استقلال را بعد از چند سال احیا کرد . محمد نوازی که سانتر های فوق العاده و سانترهای منحصر به فرد قیچی او و گل زاویه بسته اش به عابد زاده همه خاطره ساز است و مجید صالح که نیازی به تعریف بنده ندارد .

در بین اسم های بزرگ شما کجا جا دارید ؟ جناب آتیلا کسانی که در تمرین علیه حضور شما شعار دادند از متعصب ترین تماشاگران استقلال هستند که وقتی خیلی ها حتی حاضر به حضور در بازی های رسمی هم نمی شوند این عزیزان در تمرینات استقلال نیز به بازیکنان شور و نشاط و روحیه می دهند .

سوال آخر را با ذکر صلواتی بر روح مرحوم حجازی فقید مطرح میکنیم که اگر شما فرزند ناصر خان نبودید کجای این فوتبال قرار داشتید و یا به عبارت ساده تر :گیریم پدر تو بود فاضل از فضل پدر تورا چه حاصل ؟

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.