یاد تیام را در ذهن ها زنده کردی

🔹اسمش سه گل است.. کارش استارت زدن است.
🔹اما در واقع این سه گل چه گل هایی بودند و چه زمانی به ثمر رسیدند و برابر چه تیمی؟!
🔹زننده سه گل به تنهایی برابر تیمی که در ۸ بازی گذشته خود بهترین خط دفاع لیگ را داشته و تنها ۲ گل دریافت کرده بود و در روزی که هنوز تمام ذهن ها به طلسم شکست ناپذیری ۸ ساله تراکتور در تبریز مشغول بود.
🔹گل اول را دوباره در تبریز دریافت کرده بودیم و با یک گل از حریف عقب افتاده بودیم، زدن گل تساوی و سپس برتری برابر چنین حریفی در آن ورزشگاه و زمین سخت بود.
اما راهش همان گل اول بود.. گل اولی که قفل دروازه اگر باز می شد گل های بعدی یکی پس از دیگری حتما سرازیر می شد.
🔹صحبت های استراماچونی در مورد تیمی که خودش راه انداخته بود که اگر در نیمه اول گل بزند در نیمه دوم گل های بعدی را به حریف سرازیر خواهد کرد شش هفته است که نتیجه داده و به هدف نشسته است.
🔹فرصت طلبی و زدن ضربات آخر دقیق و ماهرانه و گل های شیک و تمیز کار مهاجمانی است که مدتها بود استقلال به دنبال یکی از آنها می گشت.
🔹شیخ دیاباته پس از مدتها با گل هایی که به ثمر رساند نشان داد که اگر به او فرصت و اعتماد داده شود و از سویی دیگر خوب از سوی هافبک ها و بازیکنان کناری خود تغذیه و توپ رسانی شود می تواند یک تیام دیگری را برایمان بسازد.
🔹شیخ دیاباته با هت تریکی که در تبریز به راه انداخت پس از مدتها یاد و خاطره گل هایی که به همین زیبایی و تمیزی مامه تیام در دو فصل گذشته برای استقلال به ثمر می رساند را دوباره در ذهن های مان تداعی کرد.
🔹امیدواریم که این سه گل شروع محکمی باشد برای بازیهایی زیباتر و گل های بعدی تا پایان فصل و اینکه تیم استقلال و هواداران پس از مدتها به داشتن یک مهاجم شش دانگ و فرصت طلب و گلزن به خود ببالند.
✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.