یعنی اینکه امیدواری، یعنی اینکه می شود سه مهاجم، سه آقای گل

🔹وقتی تیم محبوبت پس از چهار هفته به یک برد شیرین دست پیدا می کند و فاصله امتیازی اش را برای نایب قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی تنها به ۳ امتیاز می رساند این یعنی اینکه امیدواری یعنی اینکه می شود.
🔹وقتی پس از مدتها دو مهاجم دوست داشتنی تیم محبوبت با خلاصی از بند مصدومیت دو گل ارزشمند و فوق العاده را به ثمر می رسانند این یعنی اینکه امیدواری.
🔹وقتی تیم محبوبت چند فصلی باشد که در هفته های پایانی بنا به دلایلی با از دست دادن چندین امتیاز از کورس صدرنشینان جدول جا می ماند و به آسانی حتی سهمیه آسیایی را در لیگ از دست می دهد.
🔹تو هم باور می کنی که این فصل هم هیچ تفاوتی با فصل های گذشته ندارد، باز چهار هفته پیاپی یکی پس از دیگری از دست دادن امتیاز و باز هم پایین آمدن در جدول.
🔹اما وقتی با یک برد در هفته ای که دیگر رقیبانت امتیاز از دست داده اند، تیم محبوبت در بهترین فرصت ۳ امتیاز حیاتی و جانانه را بدست می آورد و اختلاف امتیاز را تنها به ۳ امتیاز می رساند این یعنی امیدواری یعنی اینکه می شود.
🔹شاید این فصل بتوانیم دوباره در هفته های پایانی جان تازه ای بگیریم و شاید سنت شکنی کنیم و شاید بشویم مثل اواخر دهه ۸۰ و شاید بشویم مثل اوایل دهه ۹۰ وهم به نایب قهرمانی برسیم و هم سهمیه آسیایی را بدست بیاوریم.
🔹شاید قهرمانی از دست رفته باشد، اما برای نایب قهرمانی هنوز دیر نشده، هم نایب قهرمانی و هم کسب سهمیه آسیایی و از طرفی هم سه مهاجم گلزنی که می توانند هر سه آقای گل مشترک لیگ باشند.
🔹در فصلی که می تواند بهترین سهم تیم محبوبت معرفی سه آقای گل به لیگ باشد. در اولین فصل حضور دیاباته و تنها حضور یک نیم فصلی ارسلان و در فصل شکوفایی قائدی، فصل گلباران مهاجمان شده است و کمترین پاداش این مهاجمان آقای گلی است.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.