یکی رفت.. یکی آمد

🔹وقتی صدای پای ارسلان مطهری آمد و اینکه باشگاه با برنی ایبینی هافبک مهاجم خارجی به توافق رسیده و اینکه آبی پوشان با داشتن دو مهاجم آماده و گلزنی همچون شیخ دیاباته و قائدی، بالاخره عرصه برای تبریزی به طور قطع تنگ و تنگ تر شد تا بالاخره به جدایی راضی شد.
🔹تبریزی مهاجمی بود که ابتدای فصل گذشته برای حضورش در استقلال با باشگاه ذوب آهن جر و بحث های بسیاری شد، و خوشحال و خندان از جذب چنین مهاجم خطرناک بودیم اما متاسفانه در یک فصل و نیم حضورش در استقلال نتوانست هرگز حتی ذره ای از آن شم گلزنی که در ذوب آهن داشت با پیراهن آبی استقلال تکرار کند.
🔹در بسیاری از بازیها تنها یک نیمکت نشین صرف بود و حتی زمانی هم که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان می آمد هرگز آن مهاجمی که انتظار داشتیم نبود تا بالاخره وقتی داستان جذب مهاجمان دیگر شد به این نتیجه رسید که دیگر استقلال جای ماندن نیست.
🔹مرتضی اگر می خواهد همچنان در نگاه ها باشد باید به تیم دیگری می رفت تا شاید ناکامی یک فصل و نیم حضور در تیم پرطرفداری همچون استقلال را از فکر و ذهن خود و هوادارانش دور کند.
🔹برای مرتضی تبریزی مهاجم با اخلاق تیم محبوبمان در هر کجایی که هست آرزوی موفقیت می کنیم و به او در یک جمله می گوییم که اینجا استقلال، مهاجمانی می خواهد که برای تیم شان گلزنی کنند و برایشان اسم و شخصیت مهاجم هرگز فرقی نمی کند، بازیکنی که بتواند برای استقلالی ها گلزنی کند محبوب می شود و مورد اعتقاد می شود.
🔹امیدواریم اتفاق تلخی که برای تبریزی در طول یکسال و نیم حضورش در استقلال افتاد برای ارسلان مطهری و هافبک مهاجم خارجی جدید استقلال رخ ندهد، و تیم استقلال به داشتن مهاجمینی که همیشه بوی گل می دهند افتخار کند.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.