یکی میخواهیم مثل تیام

🔹هرگز حق ندارید هواداران را بخاطر یادآوری مامه تیام و فراموش نکردن آن مؤاخذه کنید، هوادار همچنان از گل نزدن مهاجمان تیم محبوبش به ستون آمده است و حق دارد که مهاجمی را از باشگاه طلب کند که یک گلزن حرفه ای و فرصت طلب باشد.
🔹هواداران پیش خود می پرسند که آیا او مثل مامه تیام خواهد شد؟ درست همان سؤالی که در زمان جذب الحاجی گرو مطرح شد، همان سؤالی که در زمان جذب گونسالس بوجود آمد و سپس منشا که امتحانش را در تیم رقیب پس داده بود.
🔹اما هیچ کدام حتی به اندازه انگشت کوچک مامه تیام هم نتوانستند برای استقلال گلزنی کنند و مثمرثمر باشند چه برسد به اینکه بخواهند خاطره گلزنی های تیام را در ذهن هواداران زنده کنند.
🔹نیم فصل که از راه رسید الحاجی گرو جدا شد، گونسالس و منشا با همدیگر جذب شدند، فصل که تمام شد، این دو مهاجم بعدی هم از استقلال جدا شدند تا معلوم شود که نمی توان به جذب هر مهاجم خارجی امیدوار شد.
🔹هواداران یک مهاجم گلزن می خواهند درست بازیکنی مثل مامه تیام و تا زمانی که بازیکنی به اندازه او برای استقلال پیدا نشود هرگز نمی توان خاطره گلزنی های تیام را از ذهن هواداران پاک کرد.
🔹هر چند استقلال در طول تاریخ لیگ برتر مهاجمان آقای گلی همچون رضا عنایتی و آرش برهانی را داشته است اما چند فصلی است که تیم استقلال از داشتن یک مهاجم شش دانگ و گلزن و فرصت طلب عاجز مانده است.
🔹هر فصل مهاجمان داخلی و خارجی بسیاری برای تیم محبوبمان جذب می شوند آن هم با قیمت های نجومی و بسیار سنگین و زیاد اما به دلیل عدم گلزنی یا تا نیم فصل یا در پایان فصل از تیم جدا می شوند.
🔹حال و با جذب یک مهاجم خارجی دیگر هواداران پیش خود این سؤال را مطرح می کنند که آیا شیخ دیاباته می تواند مثل مامه تیام گلزن ماهر و حرفه ای و دوست داشتنی برای آبی پوشان و هواداران شود یا اینکه او هم مانند بسیاری از مهاجمان دیگر چند صباحی پیراهن آبی را بر تن می کند و می رود؟

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.