یکی می آید یکی می رود اما شیوه مدیریتی تغییری نمی کند

🔹باز شایعات گسترش پیدا کرد، باز زمزمه هایی و شوری به پا گرفته برای رفتن فتحی.
🔹درست همین زمزمه ها موقع رفتن افتخاری هم به گوش رسید، آنقدر شایعات گسترش پیدا کرد تا بالاخره به حقیقت تبدیل شد.
🔹چقدر همه خوشحال بودیم که یک مدیر نالایق و ناکارآمد از باشگاه مان بالاخره کنار گذاشته شد.
🔹چقدر خوشحال بودیم لااقل یک مدیرعاملی جانشین افتخاری خواهد شد که به مراتب کارآمدتر و دلسوزتر از او باشد.
🔹ابتدا با بحث سوپر جام و دفاع از حق استقلال تصمیم گرفت توی دل هواداران برای خود جایی باز کند، سپس با قهرمانی استقلال در جام حذفی می خواست محبوب تر شود.
🔹فصل نقل و انتقالات همه چیز را خراب کرد. از دست دادن ستاره های تیم از جمله تیام و جباروف و…و… و جذب بازیکنان خارجی ناکارآمد و بسیار ضعیف از همان ابتدای کار به همه ثابت کرد که تغییر مدیریتی تنها و تنها تغییر و جا به جایی اسم هایی هستند که توسط وزارت ورزش می آیند و می روند.
🔹قرار نیست که مدیرعاملی برای باشگاه استقلال روی کار آید که به واقع کاربلد، موفق و دلسوز باشگاه باشد.
🔹آن یکی از افشارزاده، آن یکی از افتخاری و این هم از فتحی.سه مدیرعاملی که طی هفت فصل گذشته هرگز نتوانسته اند اسم و رسم و بزرگی و افتخارات گذشته باشگاه استقلال را در طی دوره مدیریتی خودشان تکرار کنند.
🔹حال هم زمزمه هایی چه در حد شایعه و سپس شاید هم اگر داستان به همین منوال پیش برود تا قبل از نیم فصل فتحی هم از استقلال کنار گذاشته شود به چه امید؟!
🔹خودمان هم مانده ایم.. فتحی خوب نیست، یعنی کارنامه اش در طی این یک فصل و چند ماه نشان داد که تفاوتی با افشارزاده و افتخاری ندارد و تنها اسم های آنها با یکدیگر متفاوت اند نه شیوه مدیریتی شان.
🔹خودمان هم مانده ایم، او برود باز چه کسی قرار است بر منصب مدیریتی تیم محبوبمان بنشیند؟!
🔹آیا باز فردی همچون افتخاری و فتحی قرار است بالای سر استقلال قرار بگیرد و باز داستان عدم موفقیت ها همچنان ادامه دار باشد یا اینکه واقعا فردی اسم و رسم دار و با کارنامه و محبوب قرار است پس از هفت سال بر کرسی مدیرعاملی استقلال تکیه بزند؟!
🔹در هر حال اگر قرار است باز فتحی برود و یکی مثل خودش جانشین او شود، پس چه تفاوتی می کند که بخواهیم تنها اسم ها را تغییر دهیم نه شیوه مدیریتی شان را.

 

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.