یک شکست دیگر پایان کار است

🔹خسته شده ایم.. جمله ای تکراری که سالهاست انگاری دارد برایمان بوجود می آید..
🔹در حسرت قهرمانی در لیگ مانده ایم.. آسیا را انگاری سالهاست بیخیال شده ایم و سهم مان تنها قهرمانی های جام حذفی است که آن هم هر دو سه سال یکبار بدست می آیند.
🔹دلمان تنها به بردهای متوالی دربی و رکورد شکست ناپذیری مان خوش بود که آن هم هر فصل به راحتی توسط قرمزها می شکند.
🔹نیم فصل دوم که شروع شد از بردهای متوالی مان در لیگ به شوق آمدیم و باور کردیم که روزهای اوج تیم محبوبمان آغاز شده است.
🔹به یک قدمی و ۲ امتیازی صدر رسیدیم و تنها با برد در دربی می توانستیم برای اولین بار به صدر تکیه بزنیم و خودمان باشیم و خودمان و آقایی مان را استارت بزنیم اما…
🔹اما شکست در دربی نه تنها رسیدن به صدر را و اختلاف امتیازمان را به عدد ۵ رساند بلکه از دست دادن رده دوم و سقوط به رده چهارم شاید کمترین نتیجه از شکست دربی برای تیم محبوبمان بود.
🔹حال رسیدن به صدر جدول برایمان تبدیل به آرزو شده است. رقابت به پرسپولیس و سپاهان و تراکتور در ۶ هفته پایانی سخت ترین کار ممکن برای تیم محبوبمان استقلال است.
🔹شاید این شکست ها و این صعودها و سقوط ها در جدول هر سال و هر فصل اتفاق می افتد، شاید برای خیلی ها عادی و معمولی باشد، شاید برای برخی ها این عدم قهرمانی ها مهم‌ نباشد.
🔹شاید بسیاری فصل را تنها برای رسیدن به قهرمانی شروع نکنند. اما برای ما هواداران رسیدن به قهرمانی هدف است و نرسیدن به آن شکست محسوب می شود.
🔹اگر باور کنیم شکست سخت است و جبران ناپذیر و برایمان پایان کار محسوب می شود هرگز برایمان دیگر تکراری نخواهند شد.
🔹پس باید باور کنیم که شکست پایان کار است و تبعات سنگین آن ممکن است هفته ها گریبان مان را بگیرد، پس سعی مان را دوچندان می کنیم که هرگز شکست نخوریم و برای برد همه کار انجام دهیم.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.