یک کلام؛ ختم کلام | وعده ندهید، عمل کنید

🔹هنوز این فصل به پایان نرسیده مدیریت جدید حرف از فصل آینده می زند، فصلی که هنوز نه کسی آن را دیده و نه می تواند در مورد سرنوشت و آینده اش خبری بدهد.
🔹هر چند دلگرم کردن هوادار یکی از وظایف مدیریت باشگاه است اما وقتی هوادار به این صحبت ها و وعده ها دلگرم می شود که یکبار، تنها یکبار این وعده ها عملی شود.
🔹به واقع شاد کردن دل هوادار آنقدرها که فکر می کنند کار بسیار سخت و ناممکنی نیست. هواداری که هفت فصل متوالی چشمم به جام قهرمانی خشک شده است و هر فصل تاوان بی درایتی و بی مسئولیتی کسانی را می خورد که به اسم دلسوز درون باشگاه و بالای سر باشگاه استقلال در حال فرمان دادن هستند.
🔹هواداری که هفت فصل متوالی با وعده و وعیدهای مدیران و مسئولانش دلخوش شد و در پایان فصل هیچ اثری از برآورده شدن هیچ یک از وعده ها در تیم محبوبش ندید، چگونه می تواند یکبار دیگر اینبار از زبان یک مدیر جدید وعده شادی را باور کند؟
🔹نه باور کنید این هوادار نه سخت گیر است و نه لجباز، این هوادار آنقدر دلشکسته است که دیگر سخت باور می کند، خیلی ساده هر فصل دل به وعده هایی داد که شاید محقق شدنش هیچ کار سختی نبود اما هیچ دل خوشی از تحقق وعده ها ندید.
🔹حال هم سخت می تواند باور کند، بلکه اصلا باورش نمی آید تا زمانی که به جای وعده دادن یکبار، تنها یکبار برآورده شدن آنها را به چشم خود ببیند آنگاه برایش باور پذیر می شود.

✍️ محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.