صحبت های مظلومی در کنفرانس خبری قبل از دیدار با تراکتورسازی

پرویز مظلومی سرمربی استقلال در نشست خبری بیش از دیدار با تراکتورسازی تبریز در هتل پارس تبریز شرکت کرد .

به گزارش خبرنگار اعزامی سایت آبی پوشان به این نشست مظلومی در ابتدا گفت :بازی سختی را خواهیم داشت، تراکتور یکی از تیم‌های بزرگ این کشور است و تماشاچیان خوبی دارد. کادرفنی آنها عوض شده. من به آقای قلعه‌نویی تبریک می‌گویم و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. ان‎شاءالله بعد از آنکه با ما بازی کردند، موفق شوند.

مظلومی افزود هفته چهاردهم لیگ هستیم تیم ها از هم شناخت دارند. از تراکتور شناخت خیلی خوبی داریم، تیم بسیار خوبی است، شاید شرایطشان در جدول خوب نباشد اما مهره‌های خوبی دارند. ما از بازیکنانشان شناخت خوبی داریم. ان‎شاءالله بتوانیم فردا هم موفق باشیم. تلاش می‌کنیم از نقاط ضعفشان استفاده کنیم، مطمئن باشید برای گرفتن سه امتیاز آمده ایم. صدرجدول را به راحتی به دست نیاوردیم و نمی‌خواهیم به راحتی از دستش بدهیم. توقع هواداران این است که یک بازی خوب انجام بدهیم و چه آنهایی که در ورزشگاه هستند وچه آنهایی که در خانه هستند یک بازی زیبا ببینند.

مظلومی در مورد غایبان تیمش برای بازی فردا گفت : ما محروم نداریم ولی خرسندنیا و مجیدی مصدوم هستند ولی بازیکنانی داریم که جایگزین آنها بشوند و مشکلی از این بابت نداریم.

مظلومی در مورد تغییر کادر فنی در تراکتورسازی گفت :شما خودتان فوتبال را می‌فهمید یک مربی که یک هفته کار کرده نمی‌تواند ایده‌هایش را پیاده کند. حضور مربیان جدید از نظر انگیزشی تاثیرگذار است. ما توانایی بازیکنان آنها را به خوبی می‌شناسیم و انتظار داریم آنها شرایطشان نسبت به گذشته خیلی تغییر کند. تراکتور تیم بسیار بزرگی است و خوشحالم بار دیگر به تبریز آمدم. دوستانی که هم سن و سال من هستند می‌دانند که خاطرات خوبی در تبریز دارم. من در تراکتورسازی احیا شدم و به تیم‌ملی رسیدم. ما با این تیم قهرمان لیگ شدیم و به لیگ‌برتر آمدیم. خاطره بسیار خوبی را با مردم تبریز داشتم البته یک امتیاز هم خوب است اما برای ۳ امتیاز به تبریز آمده‌ایم.
مظلومی در مورد هوای تبریز گفت :هوای تبریز سرد است ولی بازی گرم است و ما مشکلی از این بابت نداریم. البته استادیوم شما بیرون از شهر است و کمی هوا در آنجا سردتر است. امیدوارم که بارندگی نباشد، باران نعمت الهی است اما خدا کند بعد از بازی بارش باشد تا تماشاگران بتوانند به استادیوم بیایند.

مظلومی ادامه داد : صددرصد قلعه‌نویی از ما شناخت دارد. البته همه تیم‌ها استقلال را می‌شناسند. آقای قلعه‌نویی بچه های ما را خیلی خوب می‌شناسد. با این حال ما داریم تلاش می‌کنیم که نقاط ضعفمان را برطرف کنیم. فردا خواهید دید که چطوری مشکلاتمان را برطرف می‌کنیم. من همیشه به امیر قلعه‌نویی احترام گذاشتم و حتی وقتی داشتم سرمربی استقلال می‌شدم از ایشان رخصت گرفتم. قلعه‌نویی برای استقلال زحمت کشیده است و ما همه به او احترام می‌گذاریم.
مظلومی در خاتمه در مورد تماشاگران فوتبال ایران و عدم استقبال از مسابقات گفت : این موضوع چند بخش دارد چون کیفیت بازی‌ها پایین آمده، نتایج تیم‌ملی هم خیلی اثر دارد، حاشیه‌ها هم بی‌تاثیر نیست اگر حاشیه نباشد مردم بیشتر به استادیوم ها می آیند. تا می‌آید بازی شکل بگیرد لیگ تعطیل می شود و کیفیت بازی‌ها پایین می‌آید. ما در بدترین روزها و هفته بازی می کنیم مردم نمی‌توانند به استادیوم بیایند چون فقط روزهای تعطیل بیایند. مردم نمی توانند کارهایشان را ول کند و وسط هفته به ورزشگاه بیایند. همه دنیا آخر هفته بازی می کنند، اما در اینجا چنین چیزی نیست ولی ما اینجا فقط به خاطر شرایط تیم‌ملی بازی می کنیم و این به باشگاه ها لطمه می زند. چند سال پیش یکی از کارشناسان AFC به ایران آمد و گفت ما داریم کار می کنیم که تماشاگران به فوتبال جذب شوند اما شما کاری می‌کنید که تماشاگران از فوتبال بروند.قدیم ها در بازی های عادی ۷۰، ۸۰ هزار تماشاگر می آمد اما حالا اتفاقاتی افتاده که تماشاگران راغب نیستند خود را به استادیوم آزادی برسانند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.