دکتر طباطبایی : به ملاقات پورحیدری نیایید

پورحیدری

دکتر طباطبایی پزشک معالج منصور پورحیدری درباره آخرین وضعیت سرپرست استقلال اظهار داشت: خوشبختانه منصورخان امروز در بیداری کامل به سر می برند و هوشیار هستند. چند دقیقه پیش غذای خود را میل کردند و مشکل خاصی در حال حاضر ندارند.
وی درباره شایعه به کما رفتن منصور پورحیدری که دیروز منتشر شد خاطرنشان کرد: اصلا به کما رفتن ایشان صحت ندارد. دیروز فقط کمی خواب آلود بودند که خدا را شکر امروز برطرف شده است. اصلا کاهش سطح هوشیاری نداشته ایم.
پزشک معالج منصور پورحیدری درباره مشکل دقیق او افزود: یکی، دو لکه خونریزی در مغز او وجود دارد. از طرفی یک ضایعه ریوی هم هست. به علاوه زمینه ای از مرض قند شدید و کم خونی وجود دارد که ما در حال بررسی ا« هستیم تا ببینیم علت این مشکلات چیست و چه رابطه ای باهم دارند. ولی هنوز به نتیجه قطعی نرسیدیم و باید آزمایشات و نمونه برداری های بیش تر را انجام دهیم. ما هر روز برای ایشان کمیسیون پزشکی برگزار می کنیم.
دکتر طبابایی در پایان گفت: متاسفانه این ملاقات هایی که از آقای پورحیدری می شود برای ایشان خوب نیست. از دوستان و هواداران منصورخان می خواهمتا می توانند کمتر برای ملاقات بیایند چون این دیده بوسی ها و رفت و آمد ها ما را کمی نگران می کند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.