گزارش تمرین ریکاوری استقلال در غیاب ۵ بازیکن

تمرینات تیم فوتبال استقلالیک روز بعد از شکست تراکتورسازی تبریز و راه یابی به فینال جام حذفی امروز در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه در کمپ ناصر حجازی پیگیری شد .

به همین منظور بازیکنان تیم استقلال از ساعت ۱۳ خود را یک به  محل تمرین رسانده تا با حضور در رختکن برای تمرین امروز آماده شدند و صحبتهای سرمربی خود را گوش دادند .

حنیف عمران‌زاده و سجاد شهبازی زاده از نخستین بازیکنانی بودن که امروز به کمپ حجازی آمدند و از سوی دیگر برزای و برهانی آخرین بازیکنانی بودند که خود را به محل تمرین رساندند، البته بهنام برزای به‌دلیل اینکه عروسی یکی از اقوامش را در پیش داشت، از کادر فنی اجازه گرفته و تمرین را ترک کرد.

* در تمرین امروز علاوه بر برزای، سیدمهدی رحمتی و وحید طالب‌لو ۲ دروازه‌بان این تیم به خاطر مصدومیت و حضور در کلینیک استقلال در تمرین شرکت نکردند و همچنین امید ابراهیمی و خسرو حیدری نیز در تمرین امروز غایب بودند.

* قبل از آغاز تمرین کادر فنی استقلال در دفتر کمپ جلسه‌ای را برگزار کردند و از سوی دیگر بازیکنان در دو گروه به بازی تنیس – فوتبال مشغول شدند.

* قبل از آغاز تمرین و با ورود روزبه چشمی به محل تمرین یکی از هواداران از او درخواست کرد تا با نشان دادن عدد ۴ با انگشتانش با وی عکس بگیرد که ابتدا چشمی از این کار امتناع کرده و سپس با بی‌میلی این کار را انجام داد که این موضوع با واکنش یکی از خبرنگاران همراه شده که او به چشمی گفت چرا با اکراه ۴ را نشان می‌دهد که هافبک استقلال در پاسخ به این خبرنگار به شوخی گفت: من چهارهایم را اول فصل موقع بستن قرارداد نشان دادم و الان وقتی حنیف هم چهار نشان نمی‌دهد، از من چه توقعی دارید.

زمانی که سیروس دین‌محمدی مربی استقلال درحال ورود به زمین بود با انتقاد از اتفاقات روز گذشته در تبریز رو به خبرنگاران کرده و گفت: دیروز تبریز هوای جالبی داشت و نکته جالب آن این بود که فقط سمت نیمکت استقلال برف می‌آمد و سمت دیگر هوا صاف بود و خبری از برف نبود.

* تمرین درحالی آغاز شد که مجید صالح از کادر فنی آخرین نفری بود که به تمرینات وارد شد پرویز مظلومی سرمربی استقلال که با لباس شخصی وارد زمین شد حدود ۲۰ دقیقه در رختکن برای بازیکنان این تیم صحبت کرد و تمرین به‌صورت رسمی از ساعت ۱۳ و ۵۵ دقیقه آغاز شد.

* مظلومی در صحبت‌های خود به بازیکنان گفت: درست است که تراکتورسازی را بردید و به فینال رفتید، اما دیگر این بازی را فراموش کنید. فقط تا امروز وقت دارید که برای این برد خوشحالی کنید چون بازی‌های برگشت لیگ برتر درحال آغاز شدن است و به خاطر حساسیت دور برگشت رقابت‌ها امتیاز جمع کردن، سخت است.

همچنین بازیکنان و کادر فنی در پایان صحبت‌های مظلومی با برزای به شوخی پرداخته و برد استقلال مقابل تراکتورسازی را به غیبت این بازیکن ربط دادند.

* در اوایل تمرین مجید صالح دقایقی را با آرش برهانی که دیروز به خاطر سرماخوردگی در لیست ۱۸ نفره تیمش نبود، به صحبت پرداخت.

* حدود ۲۰ نفر تماشاگر تمرین امروز آبی‌پوشان را از نزدیک تماشا کردند.

* بازیکنان اصلی استقلال پس از ۲۰ دقیقه تمرین ریکاوری و جداگانه از سایر بازیکنان محل تمرین را ترک کردند، اما بازیکنانی که دیروز استقلال را مقابل تراکتورسازی همراهی نکرده بودند، به دو تیم ۷ نفره تقسیم شدند و با پوشیدن کاورهای زرد و نارنجی در زمینی کوچک زیر نظر کادر فنی مشغول بازی فوتبال شدند. برهانی هم به خاطر سرماخوردگی زودتر تمرین را ترک کرد.

* یک هوادار خانم با حضور در تمرین استقلال پس از اینکه پرویز مظلومی را دید به سمت وی رفته و ابتدا بابت پیروزی روز گذشته از وی تشکر کرد و سپس با او عکس یادگاری گرفت

* گریه‌های یک کودک که به همراه پدر خود به تمرین استقلال آمده بود، توجه برخی بازیکنان و سایر هواداران را به خود جلب کرده بود.

* بازیکنان با ورود به زمین درخصوص آخرین وضعیت منصور پورحیدری سرپرست استقلال از خبرنگاران و یکدیگر سوالاتی را مطرح می‌کردند.

* پرویز مظلومی پس از حدود نیم‌ ساعت حضور در تمرین محل تمرین استقلال را ترک کرد و به استخر و سونا رفت. قبل از اینکه مظلومی تمرین را ترک کند دقایقی را با مجیدی به صحبت پرداخت.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.