مظلومی : به دنبال سه امتیاز و تفاضل گل بودیم

پرویز مظلومی سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر بازی روز گذشته برگزار می‌شد تماشاگران بیشتری به ورزشگاه می‌آمدند.

مظلومی اظهار داشت: بازی خوبی بود. دنبال سه امتیاز و تفاضل گل بودیم و به همین دلیل هجومی بازی کردیم. در نیمه دوم می توانستیم گل‌های‌مان را افزایش دهیم اما شرایط به نحوی شد که نشد با این حال اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

وی افزود: به بازیکنانم تبریک می‌گویم که بازی خوبی انجام دادند و همچنین توانستند بعد از دو روز سردرگمی عملکرد قابل قبولی داشته باشند. در هر صورت ما تابع مقررات هستیم و هر چه سازمان لیگ بگوید عمل می‌کنیم اما متعقدیم با توجه به امکانات موجود، شرایط طوری نیست که نشود مسائل آب و هوا را پیش‌بینی کرد.

سرمربی استقلال ادامه داد: به نظر من می‌شد برنامه‌ریزی بهتری کرد. این بازی می‌توانست همان دیروز برگزار شود و بدین ترتیب تماشاگران بیشتری هم به ورزشگاه می‌آمدند چون وقتی چند بار برنامه را عوض کنند، تماشاگران سر در گم می‌شوند. امیدارم این اتفاق نیفتد که شب بخوابیم و صبح برنامه بازی‌ها را تغییر بدهیم.

مظلومی درباره عملکرد خط دفاعی این تیم گفت: ما از عملکرد خط دفاعی راضی بودیم. به هر حال ۴ روز دیگر با ملوان بازی داریم و امروز نیز به همین دلیل به چند بازیکن استراحت دادم تا بازیکنان را برای دیدار بعدی آماده نگه دارم.

وی در خصوص عملکرد آرش برهانی و گلزنی این بازیکن عنوان کرد:‌ آرش همه تلاش خود را کرد. اینکه بازیکنان در خدمت تیم باشند خیلی مهم است. همه نفرات تلاش کردند تا تیم برنده شود و این مسئله در خون بازیکنان ما است.

مظلومی در ادامه اظهار داشت: بازی زیبایی بود و سیاه‌جامگان با وجود آنکه شکست خورد اما بازی خوبی را به نمایش گذاشت. ما امروز به دنبال بازی تهاجمی و زدن گل‌های زیادی بودیم و ترکیب تیم نیز بر همین اساس چیده شده بود. نیمه اول دو گل زدیم و چند گل هم نزدیم. در نیمه دوم نیز با توجه به گلی که به حریف هدیه داده شد، سیاه‌جامگان به بازی برگشت.

وی ادامه داد: چند بار صحنه گل را مشاهده کردم و دیدم که توپ گل نشده است. این گل باعث به وجود آمدن انگیزه در تیم حریف شد و کار ما را مشکل کرد. البته بازیکنان تلاش کردند و توانستند گل سوم را به ثمر برسانند. ما حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم.

سرمربی استقلال عنوان کرد: چیزی که مرا ناراحت کرده، برنامه‌ریزی سازمان لیگ است. می‌خواستم به نشانه اعتراض روی نیمکت ننشینم. ما باید به قکر این بچه‌ها باشیم، البته سازمان لیگ نیز مجبور است که با شرایطی خاص این تصمیمات را بگیرد.

مظلومی خاطرنشان کرد: دو شب قبل گفتند که بازی سه‌شنبه است و دیروز اعلام شد باید دوشنبه بازی کنیم. در این شرایط منِ مربی باید چه کاری انجام بدهم؟ ما امروز به احترام سازمان لیگ بازی کردیم. افشارزاده با من صحبت کرد و پس از حرف‌های او روی نیمکت نشستم.

وی افزود: ما در کشور دستگاه‌های زیادی داریم که می‌توانند درباره وضعیت آب و هوا اظهار نظر کنند. واقعاً باید در این خصوص از خارج کارشناس بیاوریم؟ ما این همه مهندس داریم که می دانند هوا چگونه است. هوای امروز آیا بهتر از دیروز بود؟ تماشاگران نمی‌دانستند بازی در چه روزی برگزار می‌شود و سرگردان بودند. ما خودمان آنها را فراری می‌دهیم. فکر می‌کنم تاج و دوستانش که مستقل هستند و به کسی هم باج نمی‌دهند، باید بیشتر دقت کنند. مگر چه اشکالی دارد که تیم امید به جای جمعه، شنبه به اردو برود؟

سرمربی استقلال تصریح کرد: می‌دانم تیم امید شرایط حساسی دارد. آرزو دارم این تیم پس از ۴۰ سال به المپیک صعود کند اما باید به فکر تیم‌های لیگ برتر نیز بود.

مظلومی درباره نیمکت نشینی عمران‌زاده گفت: یکی از سایت‌ها زده بود که او به دلایل انضباطی روی نیمکت نشسته است اما باید توضیح بدهم که ما روز جمعه با ملوان در انزلی بازی داریم و مجبورم به برخی از بازیکنان استراحت بدهم و تغییراتی ایجاد کنم. تعویض‌های امروز نیز در راستای همین موضوع بود تا بازیکنان برای دیدار بعدی خسته نباشند. ما چهار بازیکن آسیب دیده داریم که این مسئله به خاطر فشردگی لیگ است. واقعاً چه کسی باید جوابگوی این وضعیت باشد؟

وی درباره عملکرد طالب‌لو و حضورش به جای رحمتی مصدوم اظهار داشت: ما یک تیم هستیم و فرقی ندارد که رحمتی در ترکیب باشد یا طالب‌لو. گلی هم که دریافت کردیم، گل نبود و می توانستیم الان صدرنشین لیگ باشیم که این صدرنشینی از ما گرفته شد.

سرمربی استقلال ادامه داد: یک مربی برنامه داده و ۳ ماه به تعطیلات رفته است. سازمان لیگ هم به خاطر تیم امید مجبور است این کارها را انجام بدهد. به نظرم بازیکنان چکیده فوتبال ایران هستند. نمی‌دانم چرا اینقدر فشرده باید بازی کنیم. ما پیشنهاد دادیم که چه اشکالی دارد بازی با ملوان لغو شده و در زمان برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و با توجه به اینکه ما در این تورنمنت حضور نداریم، موکول شود. در چنین شرایطی همه چیز سر وقتش انجام می‌شود و تیم امید نیز به اردو می‌رود اما به این پیشنهاد توجهی نشد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.