تمرین ریکاوری استقلال در حضور هواداران بلژیکی

تمرینات تیم فوتبال استقلال یک روز پس از برتری مقابل سیاه‌جامگان از ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه در زمین کمپ زنده‌یاد حجازی  پیگیری شد .

کادر فنی تیم استقلال وقتی متوجه شد پرسپولیسی‌ها قرار است در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی از ساعت ۱۵ تمرینات خود را آغاز کنند ترجیح دادند امروز در کمپ مرحوم حجازی برنامه‌های خود را پیگیری کنند.

* سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری، یعقوب کریمی و علیرضا رمضانی ۴ غایب تمرین امروز تیم استقلال بودند. هر ۴ بازیکن مشغول درمان خود در کلینیک دکتر نوروزی بودند و به نظر می‌رسد این ۴ نفر به بازی با ملوان هم نخواهند رسید.

* مهدی مومنی مهاجم جدید استقلال که روز گذشته قراردادش را با استقلال ثبت کرده است، امروز در محل تمرین حاضر شده و به سایر بازیکنان معرفی شد.

* چند نفر از هواداران تیم استقلال از کشور بلژیک امروز در محل تمرین این تیم حضور پیدا کرده و با بازیکنان عکس یادگاری گرفتند.

* قبل از شروع تمرین رضا صادق‌پور، مدیرعامل کنونی باشگاه راه‌آهن و عضو سابق هیات‌مدیره استقلال در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شد و با مظلومی و تعدادی از بازیکنان خوش و بش کرد. وی بعد از گذشت ۳۰ دقیقه کمپ حجازی را ترک کرد.

* در ابتدای تمرین امروز سرمربی تیم استقلال بازیکنان تیمش را جمع کرد و حدود ۱۵ دقیقه با آنها به گفت‌وگو پرداخت. مظلومی در حضور سایر بازیکنان پیرامون شرایط تیم و بازی با ملوان و همچنین عملکرد آنها در دیدار مقابل سیاه‌جامگان به گفت‌وگو پرداخت.وی ضمن تشکر از عملکرد بازیکنان استقلالخطاب به آنها گفت: شما فشار زیادی را در بازی دیروز متحمل شدید و وقتی من برنامه ۹۰ را دیدم، متوجه شدم که در آن صحنه، توپ گل نشده و در واقع صدرنشینی حق ما بود. وی همچنین مهدی مومنی را به بازیکنان معرفی کرد و برای او در طول فصل آرزوی موفقیت کرد.

* بازیکنانی که در ترکیب اصلی آبی‌پوشان مقابل سیاه‌جامگان حاضر بودند به ریکاوری پرداخته و سپس راهی استخر و سونا شدند. قبل از اینکه این بازیکنان محل تمرین را ترک کنند مظلومی آنها را صدا زد و در گوشه‌ای از زمین با آنها به گفت‌وگو پرداخت.

* محسن کریمی که روز گذشته موفق شد برای آبی‌پوشان گلزنی کند امروز مورد استقبال طرفداران این تیم در کمپ حجازی قرار گرفت.

* بازیکنانی که در ترکیب اصلی استقلال در بازی روز گذشته حضور نداشتند ابتدا زیر نظر سیروس دین‌محمدی و محمد نوازی تمرین کرده و سپس در قالب دو گروه سبز و نارنجی فوتبال درون‌تیمی انجام دادند.

* هرائر مگویان مدافع ارمنی تیم استقلال امروز با لباس ورزشی در تمرین حاضر شد اما در گوشه‌ای از زمین تنها نظاره‌گر برنامه‌های آبی‌پوشان بود. وضعیت این بازیکن برای دیدار مقابل ملوان مشخص نیست.

با اعلام کادر فنی تیم استقلال تمرین فردای این تیم تعطیل خواهد بود و آبی‌پوشان روز پنجشنبه برای دیدار مقابل ملوان راهی انزلی خواهند شد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.