گزارش آخرین تمرین استقلال قبل از مصاف با ملوان

آخرین تمرین استقلال قبل از دیدار فردا مقابل ملوان بندر انزلی از ساعت ۱۲:۳۰ امروز در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی برگزار شد.

* سیدمهدی رحمتی، علیرضا رمضانی، خسرو حیدری و یعقوب کریمی ۴ بازیکنی بودند که در تمرین امروز حضور نداشتند و این ۴ نفر دیدار فردا مقابل ملوان را از دست دادند.

* پرویز مظلومی با لباس شخصی در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر بود و قبل از شروع تمرین در رختکن آخرین توصیه‌ها را به بازیکنان استقلال قبل از بازی با ملوان انجام داد.

* با توجه به احتمال بارش باران در شهر انزلی کادر فنی تیم استقلال از مسئول تدارکات این تیم خواست تا برای هر بازیکن دو دست لباس به انزلی برده شود تا در صورت لزوم از لباس دوم تیم هم استفاده شود.

* علی سامره سرمربی تیم امید استقلال در محل تمرین امروز حاضر بود و بازیکنان و کادر فنی پیرامون پیروزی ۶ بر ۲ تیم وی مقابل پرسپولیس که طی دو هفته گذشته صورت گرفته بود با سامره صحبت می‌کردند.

* غیب پاشنکو و فسخ قرارداد وی با ملوان یکی از سوژه‌های کادر فنی استقلال بود و آنها از یکدیگر سوال می‌کردند قرار است چه کسی مقابل استقلال بازی کند. ظاهرا سید حسین حسینی هم دچار آسیب‌دیدگی است و کادر پزشکی ملوان تلاش می‌کند تا او را به بازی برساند اما هنوز وضعیت وی مشخص نیست.

* دویدن دور زمین، گرم کردن بدن‌ها و بازی «دستش‌ ده» به همراه فوتبال درون تیمی برنامه یک ساعته آبی‌پوشان در تمرین امروز را تشکیل می‌داد.

* قرار است بازیکنان تیم استقلال بلافاصله بعد از پایان تمرین راهی رستوران شده و سپس ساعت ۱۶:۱۰ تهران را به مقصد رشت ترک کنند. آبی پوشان با اتوبوس از شهر رشت راهی انزلی خواهند شد و در هتل سپیدکنار مستقر می‌شوند.

دیدار تیم‌های ملوان انزلی و استقلال فردا ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه تختی انزلی برگزار خواهد شد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.