نتایج بازی های هفته هفدهم لیگ برتر

بازی های هفته هفدهم لیگ برتر انجام شد و بعد از انجام این مسابقات استقلال تهران صدر جدول را از استقلال خوزستان بازپس گرفت و پرسپولیسیها نیز خود را به جمع تیمهای بالای جدول نزدیکتر کردند . نتایج بازی های هفته هفدهم لیگ برتر را در زیر مرور می کنیم :

لیگ-برتر

فولاد خوزستان۱-پدیده مشهد۰

فولادی ها احتیاج مبرم به این سه امتیاز داشند که کسب کردند تا با خیال آسوده تر به تعطیلات و بازیابی خود بروند .

سپاهان اصفهان۱ذوب آهن اصفهان۱

دربی اصفهان هم با تساوی یک بر یک به پایان رسید و پهلوان جوان برای ذوب آهن و خلعتبری با تجربه برای سپاهان در این دیدار گلزنی کردند .

سایپا البرز ۱- راه آهن تهران۰

سایپا یک بر صفر راه آهن را شکست داد تا خود را به تیمهای بالای جدول نزدیک تر بکند و راه آهن را به انتهای جدول بچسباند .

پرسپولیس تهران۲استقلال خوزستان۰

پرسپولیسیها در یک بازی برتر توانستند استقلال خوزستان را شکست بدهند و شاگردان ویسی در این دیدار حرفی برای گفتن نداشتند و هیچ نشانی از قهرمان نیم فصل در آنها دیده نمیشد .

تراکتورسازی تبریز۱گسترش فولاد تبریز۱

کمتر کسی فکر میکرد که دربی تبریز به تساوی بیانجامد ولی این اتفاق افتاد و هر دو تیم به یک امتیاز رضایت دادند . یک امتیازی که به خصوص برای تراکتورسازی نمیتواند مفید باشد .

ملوان انزلی۲ – استقلال تهران۲

استقلال و ملوان به تساوی ۲ بر ۲ دست یافتند تا استقلال صدرنشین لیگ برتر باقی بماند . استقلالیها چندین تک به تک و فرصت مناسب را در این دیدار تبدیل به گل نکردند تا ملوانی ها در یک غافلگیری و از روی نقطه پنالتی گل تساوی را بزنند .

سیاه جامگان مشهد ۲-استقلال اهواز۱

مصاف قعرنشین ها را سیاه جامگان در یک دیدار جنجالی که در دقایق پایانی دو اخراجی برای اهوازی ها داشت برد . سه امتیازی که هر دو تیم به آن نیاز مبرم داشتند . به نظر میرسد سقوط استقلال اهواز به لیگ یک خیلی قبل تر از پایان لیگ مسجل خواهد شد .

صبای قم ۱-نفت تهران۳

کمتر کسی فکر میکرد صبایی که فصل خوبی را پشت سر گذاشته در خانه خود به این راحتی مغلوب نفت تهران شود ولی این اتفاق افتاد تا آنها در جدول دو پله افت داشته باشند .

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.