تمرین استقلال در حضور ماهان بغدادی

تمرین تیم فوتبال استقلال پس از یک هفته تعطیلی ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه امروز (جمعه) در زمین شماره ۲ آزادی برگزار شد.

* با توجه به تعطیلی تمرینات و همچنین برگزاری تمرین در روز جمعه حدود ۷۰ نفر از طرفداران استقلال از نزدیک نظاره‌گر تمرین بودند.

* مهدی رحمتی، هرایر مگویان، پروپیچ، امید ابراهیمی و مجید صالح غایبان تمرین بودند. صالح برای دیدار با خانواده‌اش به کشور آمریکا سفر کرده است.

* قرار بود تمرین رأس ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه آغاز شود اما به دلیل صحبت‌های مظلومی با بازیکنان تمرین با ۱۰ دقیقه تاخیر آغاز شد.

* سرمربی استقلال به همراه فرزاد مجیدی برنامه‌های تمرین آبی‌پوشان را به بازیکنان گوشزد کردند و به همه اعلام شد که از فردا تیم به اردوی یک هفته‌ای به هتل المپیک خواهد رفت.

* پندار توفیقی دبیر هیئت مدیره استقلال در تمرین آبی‌پوشان حضور یافت و دقایقی با پرویز مظلومی و بازیکنان صحبت کرد. حضور توفیقی در تمرین استقلال از دو منظر قابل توجه بود چرا که از یک طرف صحبت‌های ضدونقیضی مطرح شد مبنی بر اینکه توفیقی به جای علی نظری جویباری مسئول نقل و انتقالات استقلال در نیم‌فصل شده است و از سوی دیگر در برخی از رسانه‌ها عنوان شده بود که پرویز مظلومی از هیئت مدیره به دلیل تامین نکردن بودجه برای جذب بازیکنانش ناراحت است و شاید توفیقی به همین دلیل در تمرین آبی‌پوشان حضور یافت.

* ماهان بغدادی بازیکن ایرانی که در لیگ سوئد فعالیت کرده است امروز برای شرکت در تست در تمرین آبی‌پوشان حضور یافت. این در حالی است که این بازیکن جوان سال گذشته نیز در تمرین آبی‌پوشان حضور یافته بود اما امیر قلعه‌نویی این بازیکن را رد کرد.

* امین حاج‌محمدی مدافع استقلال که به تازگی به جرگه متاهلین پیوسته و روز گذشته سر سفره عقد نشست با چند جعبه شیرینی به محل تمرین استقلال آمد. هنگامی که این بازیکن به داخل رختکن رفت با سوت و تشویق بازیکنان استقلال روبه‌رو شد و همه اعضای این تیم به این بازیکن تبریک گفتند.

* هنگامی که حاج محمدی با جعبه شیرینی وارد تمرین شد، یعقوب کریمی جعبه شیرینی‌ها را از او گرفت تا به اعضای تدارکات استقلال بدهد. برخی‌ها با دیدن این بازیکن به او گفتند که شاید ازدواج کرده و می‌خواهد خبر ازدواجش را بدهد.

* علیرضا رمضانی هافبک جوان استقلال که گفته می‌شود مورد توجه باشگاه سپاهان قرار گرفته با لباس شخصی در تمرین حضور یافت و در کنار زمین نظاره‌گر تمرین آبی‌پوشان بود. این بازیکن دقایقی با فرزاد مجیدی گفت‌وگو کرد.

* با توجه به سرمای روزهای اخیر تهران زمین چمن شماره ۲ آزادی زرد رنگ شده و همه بازیکنان و هواداران با دیدن این زمین تعجب کرده بودند.

* حنیف عمران‌زاده که به دلیل صحبت علیه اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی از همراهی تیمش به مدت یک جلسه محروم شده است، زمانی که قصد رفتن به محل تمرین را داشت مورد استقبال تماشاگران استقلال قرار گرفت. یکی از هوداران استقلال به او گفت که نگران نباشد و از او حمایت خواهند کرد.

* هنگامی که عمران‌زاده وارد زمین شد به همه اعلام کرد هوای خوبی است و تمرین کردن حال می‌دهد.

* یعقوب کریمی و امین حاج‌محمدی به صورت اختصاصی دور زمین دویدند. کریمی دقایقی با مظلومی در خصوص وضعیتش صحبت کرد. این بازیکن مدتی به دلیل مصدومیت دور از تمرین بود و برای نخستین‌بار است که در زمین چمن حضور می‌یابد.

* هنگامی که مسئولان زمین شماره ۲ از تجمع هواداران کنار زمین جلوگیری می‌کردند پرویز مظلومی به شوخی گفت که خبرنگاران هم کنار زمین نباشند و فرقی با تماشاگران ندارند.

* محور تمرین آبی‌پوشان، دویدن دور زمین، آقاوسط و بازی با توپ بود. یکی از آیتم‌های تمرین بازی وسطی آبی‌پوشان بود که معمولا کودکان این بازی را به اجرا درمی‌آورند. هنگامی که حنیف عمران‌زاده در وسط قرار گرفته بود مظلومی و سایر بازیکنان فریاد می‌زدند که تنها عمران‌زاده را بزنید. این آیتم از تمرین شور و نشاط خاصی را به بازیکنان داده بود.

* تمرینات استقلال فردا نیز پیگیری خواهد شد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.