بازگشت پرو پجیچ به تمرینات استقلال

تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت ١٠:٣٠ امروز در زمین کمپ زنده یاد حجازی  پیگیری شد .

*سید مهدی رحمتی،مگویان،میلاد فخرالدینی و مجید صالح که در آمریکا حضور دارد غایبان تمرین امروز استقلال بودند.

*هرائیر مگویان که گفته می شد از امروز در تمرینات حاضر خواهد شد در کمپ حجازی حاضر نشد اما پروپیچ خود را به کادر فنی معرفی کرد.وی امروز به صورت اختصاصی تمرین کرد.

*قبل از شروع تمرین خسرو حیدری و وحید طالب لو برای دقایقی با مظلومی صحبت کردند. طالب لو روز گذشته به رشت رفته بود و در خصوص مراسم برادرزاده دکتر نوروزی توضیحاتی به مظلومی داد.

*تعدادی از بازیکنان استقلال در خصوص دریافتی های خود از ابتدای فصل با یکدیگر صحبت می کردند.ظاهرا بازیکنان منتظر دریافت مبالغ بخشی از قرارداد خود از باشگاه هستند.

*قبل از آغاز تمرین امروز پرویز مظلومی شاگردانش را دور هم جمع کرد و حدود ١۵ دقیقه با آنها به گفت و گو پرداخت. سپس مظلومی از مسوولان کمپ خواست تا محافظ چمن برداشته شود تا بازیکنان بتوانند تمرین کنند.

*در حاشیه تمرین امروز پرویز مظلومی با فرزاد مجیدی شوخی می کرد و خطاب به او می گفت: خیلی دوست دارم بدانم فرهاد مجیدی در کدام نقطه ایران به دنیا آمده است.من هر چه در نقشه گشتم نتوانستم محل تولد فرهاد را پیدا کنم!

*هنگامی که بازیکنان مشغول تمرین بودند قربانعلی پور از بازیکنان خواست تا با جدیت تمرین کنند که در این لحظه برهانی با شوخی گفت بچه ها با صورت زمین بخورید چون باید جدی باشیم!این موضوع با خنده بازیکنان توام شد.

*محور تمرین امروز استقلال کار کششی و استقامتی بود.قرار است آبی پوشان از ساعت ١۶ امروز درکمپ حجازی برنامه های تمرینی خود را پیگیری کنند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.