آقای افشارزاده ما هم از آقای نظری جویباری پول گرفته ایم ؟

نظری

آقای افشارزاده بنده به عنوان قلم به دست و هوادار استقلال سالهاست که برای استقلال مینویسم , وقت میگذارم , هزینه میکنم . ریالی هم تا بحال از طرف باشگاه یا فرد خاصی از سمت باشگاه دریافت نکرده ایم . اینها برای منت گذاشتن نیست چون برای شما وقتنگذاشته ایم بلکه برای عشق خود وقت و هزینه کرده ایم .

آقای افشارزاده سالهاست که از کسانی که برای استقلال زحمت کشیده اند تعریف کرده ایم و روحیه داده ایم و در موقع خود انتقاد هم کرده ایم . سعی کرده ایم همیشه حقیقت را بنویسیم چون از آن قلم به دستان یا میکروفن به دستانی نیستیم که ریالها و پاداش ها مسیر نوشتنمان را عوض کند . ما دلی مینویسیم و آنچه میدانیم و میبینیم و میخواهیم مینویسیم . بارها شده با جوسازیهایی که کرده ایم در سطح اینترنت یا رسانه های نوشتاری جریان خاصی را به نفع تیم محبوبمان عوض کرده ایم و هرگز از این جوسازیها به نفع خود سود نبرده ایم .

آقای افشارزاده حتما میدانید که چرا این موارد را بیان کردیم ؟ این موارد بیان شد تا انگ پول گرفتن از کسی به ما نزنید که این انگها به ما نمیچسبد و اگر هم باز ادعا دارید ما هم از آقای نظری یا هرکس دیگری پول گرفته ایم خوشحال میشویم در هر مکان رسمی و غیر رسمی یا هر نهادی ثابت کنید .

این مصاحبه شما را دیدیدم و دلمان سوخت , دلمان برای خودمان سوخت که مدیر عامل تیممان باید شخصی مانند شما باشد . ما از آقای نظری حمایت میکنیم و از شما انتقاد میکنیم به دلایل زیر :

از شما انتقاد میکنیم . چون :

شما مدیر چند شغله ای هستید که وقت کافی برای استقلال ندارید . امور دیگر برای شما اهمیت بیشتری دارد . ما مدیر تمام وقت میخواهیم . تازه مدیر ۲۴ ساعته هم برای مجموعه بزرگی مثل استقلال وقت کم خواهد آورد .

شما نسبت به استقلال تعصب ندارید و هرگز برای استقلال در برابر نا عادلاتی ها نمی ایستید . وقتی کسی مثل آقای عابدینی ادعا میکند که با جوسازی روند داوری ها را عوض کردیم برای شما مهم نیست یا وقتی بازیکن تیممان در انزلی ۹۰ دقیقه فحش میخورد و بعد همان بازیکن محروم میشود باز برای شما مهم نیست و از سکوت شماست که این بلاها به سرمان می آید . اگر بازیکنان مدنظر سرمربی جذب نشدند باز مهم نیست چون حتی نتیجه گرفتن تیم هم تاثیری در حالات روحی شما نخواهد داشت . مهم این است خواسته اربابان بالا سری شما تامین شود .

شما چند نفر آدم استخدام کرده اید تا در صفحات مجازی به اصطلاح باشگاه به پیج های هواداری حمله کنند چون از بودن پیج های مردم نهاد و متعصب استقلالی وحشت دارید .

هوادار یادش نخواهد رفت که در همین نیم فصل قصد داشتید چوب حراج بر سر بازیکنان جوان تیم بزنید و با اعتراض گسترده هواداران و دلسوزان استقلال به هدف خود نرسیدید .

آقای مدیر وقتی اسم انواع میوه جات و سبزیجات توسط هواداران به شما داده میشود ناراحت نشید و به نظر اکثریت احترام بگذارید و بدانید نا لایق هستید برای مدیریت مجموعه ای با چندین میلیون عاشق .

از نظری جویباری حمایت میکنیم . چون :

آقای نظری جویباری از جنس هوادران است و مثل آقای فتح الاه زاده هوادار را درک میکند و دلش برای تیم و هواداران میسوزد .

اقای نظری جویباری برخلاف شما با بردهای استقلال شاد و با باخت هایش نارحت می شود .

آقای نظری جویباری شکر خدا مالی دارند که نیازمند پول استقلال نیستند و فرد مستقلی هستند و مثل شما بله قربان گوی کسی نیستند .

آقای نظری جویباری بارها ثابت کرده اند افراد برایشان اهمیت ندارد و مهم نام استقلال است . هر مربی آمده و رفته نظری کار خودش را با قدرت انجام داده است .

در آخر اگر آقای نظری جویباری نبود این تیم منسجم امسال هم نبود و ما مثل شما قدر نشناس نیستیم و قدر زحماتش را میدانیم .

نویسنده : هادی صاحب خواجه

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.