روشن :میخواهند با هر روشی امسال پرسپولیس را قهرمان کنند

حسن روشن:میخواهند پرسپولیس را قهرمان کنند/همه تیم های به این موضوع پی برده اند

حسن-روشن
حسن روشن پیشکسوت باشگاه استقلال در مصاحبه ای درباره نتایج اخیر استقلال گفت،این نتایج بر میگردد روح روان بازیکنان که این روزها خراب شده است و روحیه آنها تضعیف شده است.
وی افزود،پرویز مظلومی بازیکنان خوبی را در اختیار دارد که میتواند در هر دوجام موفق باشد،اما آنها تحت تاثییر حواشی قرار گرفته اند ولی من امیدوارم کادر فنی فکری به حال این موضوع کنند.
مهاجم سال های قبل استقلال درباره سوالی مبنی بر بازی های اخیر پرسپولیس هم اینگونه جواب دادند که:من برای فدراسیون و این فوتبال بی در و پیکر متاسفم که میخواهند تیم خودشان را بعد سالها نتایج ضعیف و بی جام ماندن هر طوری شده قهرمان کنند.

وی گفت،دیگر برای همه تیم های دیگر لیگ هم این موضوع به وضوح آشکار شده است که فدراسیون با انواع روشهای مختلف از جمله داوری و رایگان کردن بازی ها در جهت تضعیف حریف و گرفتن میزبانی و انواع روشهای مافیایی دیگر سعی بر این دارند که،پرسپولیس را قهرمان کنند.

ایشان اضافه کردند که،فدراسیون چرا به این صورت دارد از تیم مورد علاقه اش طرفداری میکند و همه داوری ها به نفع این تیم است.حتی ما شاهد هستیم که بازیکنان این تیم کاملا غیر عادی دارند میدوند و این چه چیزی را نشان میدهد جز…؟

بازیکن پیشیین تیم ملی ایران درباره بازی پرسپولیس و سایپا در ورزشگاه آزادی کفت این دیگر آخر کثیفی این فوتبال است که پرسپولیس یا با پول سایپا را مجاب به این کار کرده ویا فدراسیون دست به این کارها میزند تا هر طور شده پرسپولیس نتیجه بگیرد.

همچنین ایشان درباره صحبت های مسولان درباره اینکه میگویند پرسپولیسی ها با سر وصدا چند وقت است از داوری سود میبرند افزود،دیگر این موضوع کاملا به وضوح مشخص شده است که میخواهند با هر روشی امسال این تیم را قهرمان کنند.دیگر داوری که برایشان کاملا عادی وآسان است.

تلگرام استقلال

9 دیدگاه برای “روشن :میخواهند با هر روشی امسال پرسپولیس را قهرمان کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.