کنفرانس خبری مظلومی پیش از بازی با گسترش فولاد

مظلومی

پرویز مظلومی سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: بازی بسیار حساسی در پیش داریم. ما نیاز مبرمی به ۳ امتیاز داریم و همه بازیکنانم درک کرده‌اند که باید بازی را ببریم.

وی افزود: ما با تیم خوبی بازی داریم که تاکتیک‌پذیر است و ما هم به دنبال یک بازی مهم هستیم. ان‌شاءالله فردا بازیکنان ما بر عکس بازی با نفت از موقعیت‌ها استفاده کنند چون دیگر فرصت از دست دادن امتیاز را نداریم. امیدوارم هواداران به ورزشگاه بیایند و مطمئن باشید ما هم بازی خوبی انجام می‌دهیم.

مظلومی تأکید کرد: ما تمرینات خوبی انجام دادیم و تیم ما از نظر فوتبالی سیر رو به جلویی دارد. در بازی با نفت بازیکنان ما خوب کار کردند و امیدوارم فردا هم ۳ امتیاز را بگیریم و هم بازی خوبی انجام دهیم. انگیزه بازیکنان من بسیار بالا است و ان‌شاءالله به ۳ امتیاز می‌رسیم.

وی در خصوص هافبک برزیلی که در تمرینات شرکت کرده است، گفت: ما یک بازیکن آزاد می گیریم و روی آن وسواس زیادی داریم. شرط ما هم این است که در تمرینات باشند. اگر از لحاظ کیفی از بازیکنان ما بهتر باشند او را جذب می‌کنیم. ما قراری با او داشتیم که باید ۴ جلسه با ما تمرین کند و اگر هم نشد بازیکنی جذب کنیم مثل دور رفت با همین تیم ادامه می‌دهیم اما تیم نیاز به تقویت دارد.

وی در خصوص اینکه به نظر می‌رسد شما بازیکن برزیلی را نمی‌خواهید گفت: ما باید همه چیز را بررسی کنیم ولی از نظر خودم یک بازیکن قوی‌تر از جیووانی مدنظر ما خواهد بود.

خبرنگاری گفت، شما هفته گذشته به داوری‌ها انتقاد کردید که مظلومی پاسخ داد ما به دنبال عدالت هستیم. توقع ما این است که داوران عدالت را رعایت کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا هنوز هم روی حرف خود مبنی بر اینکه آیا داور‌ها به سمت یک تیم چرخیده است،‌ هستید، گفت: در هر صورت صحبتی شده و بعضی‌ها به خودشان گرفته‌اند. من اسمی از تیمی نیاورده‌ام.

مظلومی در خصوص اینکه خوردبین مدعی شده استقلال هفته گذشته مقابل استقلال اهواز از داوری سود کرد، گفت: من احترام خاصی برای خوردبین قائل هستم ولی من اسمی از پرسپولیس نیاوردم که ایشان به خودشان گرفته است.

سرمربی تیم استقلال در خصوص اینکه آیا این تیم نیاز به روانشناس ورزشی دارد، گفت: فکر می‌کنم ما اشتباه کردیم که به فینال جام حذفی رسیدیم. چون همه تصور می‌کنند استقلال یک جام در دست دارد و همه چیز تمام شده است. ما چرا باید دنبال روانشناس باشیم؟ شما نتایج اواخر فصل گذشته پرسپولیس و ابتدای فصل این تیم را هم ببینید. تیم ما در رده دوم جدول است و فینالیست جام حذفی ولی به نظر این نتایج توقعات را بالا برده که با یک باخت حمله می‌کنند. برای خودم سوال است چرا تیمی که مدعی است باید این همه حمله را تحمل کند.

مظلومی در خصوص تیتر یکی از روزنامه‌های امروز مبنی بر توطئه در استقلال گفت: من که توطئه‌ای ندیدم. نمی‌دانم شاید می‌خواهند مدیرعامل را زمین بزنند و شاید هر چیزی را توطئه می‌دانند ولی من از آن خبر ندارم.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به سوال که ظاهرا به خاطر حضور فرهاد مجیدی در ایران این شائبه به وجود آمده که او می‌خواهد جانشین شما در استقلال باشد، گفت: اول از همه بگویم من قراردادی دو ساله با استقلال بستم و دو سال در این جا میهمان خواهم بود. فرهاد مجیدی هم پیشکسوت استقلال است و اگر از آن سوی آب‌ها می‌آید به خاطر این نیست که بخواهد مربی استقلال شود. او می‌خواهد از تیم حمایت کند که اتفاقا دیروز هم با او صحبت کردم و اصلا در این فکرها نبود. مدیریت هم خیلی تلاش می‌کند که جا دارد از بهرام افشارزاده تشکر کنم و از نزدیک می‌بینم که با وجود اینکه او در وزارت ورزش فعال است اما ۹۰ درصد کارهای استقلال را انجام می‌دهد. در این بین عبداللهی هم به جمع ما اضافه شده و او می‌تواند به ارتباط ما و مدیریت باشگاه کمک کند.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این سوال که شما مدعی شدید تیم شما در بالای جدول است ولی به شما حمله می‌شود و حالا راهکار شما برای مقابله با این اتفاقات چیست، گفت: همه از ما انتظار دارند و می‌خواهند تیم نتیجه بگیرد اما من برای شما خاطره‌ای تعریف می‌کنم چون اعتقاد دارم یکسری از تماشاگران جوان هستند و تحمل ندارند. ما با پورحیدری قهرمان آسیا شدیم و وقتی به تهران برگشتیم بچه‌ها در باد قهرمانی خوابیده بودند.در بازی بعد باید به مصاف پاس می‌رفتیم که آن زمان تیم گردن‌کلفتی بود. ما مسابقه را ۴ بر ۲ باختیم و نمی‌دانید با چه وضعیتی از استادیوم خارج شدیم. شاید باور نکنید با چه شرایطی پورحیدری را از ورزشگاه خارج کردیم. من این‌ها را دیده‌ام، دوره قبل قهرمان جام حذفی شدم و دو هفته بعد که با سایپا مساوی کردیم علیه من شعار دادند اما این کارها روی من اثرگذار نیست و استقلال ۳۰ میلیون هوادار دارد و نظر آنها مهم است و نه صد نفری که هفته پیش آن شرایط را در استادیوم ایجاد کردند.

مظلومی در پاسخ به این سوال که آیا شعارها به نظر شما خطی است یا خیر، گفت: من نمی‌گویم شعارها خطی است ولی یکسری جوان کم تحمل باید صبر و بردباری داشته باشند.

وی در پاسخ به این سوال که قول می‌دهید استقلال به شرایط خوبش برگردد، گفت: حتما تلاش می کنیم این اتفاق بیفتد. ما سرعت‌مان به نظر کم شده و به خاطر همین موضوع کارگروهی تشکیل داده‌ایم که بررسی کنیم آیا رقیبان ما سرعت گرفته‌اند یا سرعت حرکتی ما پایین آمده است.

وی تأکید کرد: اول فصل که با استقلال قرارداد می‌بستم قولی ندادم ولی حالا به صدر جدول آمده‌ایم و همه از ما دو جام می‌خواهند. خیلی‌ها به من گفتند به استقلال نرو چون شرایط خوب نیست اما من برنامه سه ساله‌ای دادم که حتی در رسانه‌ها هم منتشر شد. همان موقع گفتم به دنبال کسب سهمیه هستیم و تیم خیلی جوان شده و باید تحمل کرد. در سال دوم به دنبال قهرمانی و در سال سوم به دنبال نتیجه گرفتن در آسیا هستیم ولی حالا همه عجله دارند. مطمئنا همه انتظار دارند جوانان ما پخته‌تر شوند و به دنبال قهرمانی در دو جام پیش می‌رویم اما من در این مورد قولی نداده‌ام.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.