توضیحات دکتر نوروزی در مورد مصدومان استقلال

نوروزی

دکتر نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال در گفت و گو با سایت رسمی این باشگاه، توضیحاتی را در خصوص بازیکنان مصدوم این تیم ارایه کرد. ایشان در ابتدا گفت: بعد از بازی با گسترش، چند مصدوم داشتیم که با توجه به نظم و همکاری خیلی خوب این بازیکنان، روزی ۳ جلسه برایشان کار انجام شد. با تست و معاینه ای که روز جهارشنبه و پنجشنبه و قبل از بازی با راه آهن داشتیم، مشخص شد شرایط همگی خوب است و مشکلی برای بازی ندارند. فقط در این میان یعقوب کریمی باقی مانده بود که او هم با کامل شدن مراحل درمان، از امروز در تمرینات شرکت می کند.
او افزود: در بازی روز گذشته با راه آهن هم امین حاج محمدی و میلاد فخرالدینی دچار آسیب شدند که با تدابیری که می اندیشیم، امیدوارم برای مسابقه بعدی مصدومی نداشته باشیم. جا دارد از همراهی کامل و تعامل بسیار خوب کادر فنی به خصوص آقای مظلومی و تلاشهای کادر پزشکی اینجانب و کلینیک، نهایت تشکر را داشته باشم زیرا اثرگذاری خوبی داشت. طی یک ماه اخیر ما مصدومان زیادی داشتیم که این همکاری، تعامل و تلاشها نتیجه داد و مصدومانمان مهیا شده و امیدوارم برای بازی بعد هم مصدوم نداشته باشیم. در مورد خسرو حیدری هم باید بگویم چون پس از مراحل درمان تمرینات بدنسازی فشرده ای داشت و میزان ریسک پذیری اش بالا بود، با تعامل کادر فنی و کادر پزشکی در دیدار با راه آهن استراحت کرد.
معاون پزشکی استقلال اظهار داشت: از بازگشت آقای عبداللهی به خانه خودشان نیز بسیار خوشحالم و اطمینان دارم ایشان با توجه به سوابق ارزنده خود، می تواند منشا خدمات بسیاری برای استقلال باشد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.