صحبت های مظلومی در نشست خبری قبل از دیدار با پدیده

مظلومی

پرویز مظلومی سرمربی استقلال  در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پدیده خراسان گفت: جا دارد قبل از صحبت‌هایم بزرگداشت روز شهید را گرامی بدارم. آمار نشان می‌دهد پدیده در نیم‌فصل دوم نتایج خیلی خوبی گرفته و تیم باتجربه‌ای است. ما بازی ساده‌ای نداریم و فکر می‌کنم این تیم با ما در دور برگشت هم‌امتیاز است.

وی افزود: چاره‌ای جز برد نداریم و فقط باید سه امتیاز را بگیریم.به نظر من پدیده تیم خطرناکی است که نباید آنها را دست کم گرفت. آنها قطعا برای ارائه یک فوتبال بسته به تهران آمده‌اند ولی ما باید با حمایت هوادارانمان سه امتیاز را بگیریم تا عیدی خوبی بابت نوروز به آنها بدهیم.

وی در مورد اینکه آیا برای بازی فردا مصدومان این تیم به بازی فردا می‌رسند یا خیر؟ گفت: غیر دو سه نفر همه را داریم و در حال کار کردن روی بدن‌های یعقوب کریمی و علیرضا رمضانی هستیم و این دو نفر آماده بازی فردا نیستند. ضمن اینکه وضعیت خسرو حیدری نیز امروز مشخص می‌شود. هرچند که او در کنار تیم تمرین می‌کند.

مظلومی گفت: نمی‌خواهیم روی بازیکنان بزرگ‌مان ریسک کنیم. اگر نیاز نباشد از آنها استفاده نمی‌‌کنیم و آنها را برای بازی‌های بزرگ‌تر ذخیره می‌‌کنیم.

سرمربی تیم استقلال در خصوص اینکه این تیم موفق نشده پدیده را شکست بدهد و از طرفی پدیده هم در مقابل استقلال را شکست نداده و آیا این رکورد جابه جا می‌شود یا خیر؟ گفت: مطمئن باشید بازی فردا مساوی نیست و این رکورد جابه جا می‌شود. ما برای برد به زمین می‌رویم و هدف‌مان هم همین است.

مظلومی در خصوص اینکه مهاجری گفته بود برای شکست استقلال به تهران آمده است، گفت: مربی حریف برای بالا بردن روحیه تیمش این صحبت را انجام داده ولی ما استقلال هستیم و قطعا برای سه امتیاز به زمین می‌رویم.

وی در خصوص عملکرد عادل شیحی گفت: او بازیکن باانگیزه‌ای در تمرینات نشان داد و در بازی گذشته هم خوب کار کرد. امیدوارم او طوری کار کند و نشان دهد که ما به او نیاز داشتیم.

مظلومی در خصوص اینکه پروپیچ در ترکیب تیم استقلال بازی نمی‌کند و آیا این مسئله فنی است یا خیر؟ گفت: او خوب تمرین می‌کند ولی باید بپذیریم که در پست او شهباززاده آماده را در اختیار دادیم. ما نفراتی را در ترکیب تیم‌مان می‌گذاریم که نیاز داشته باشیم. از ابتدای فصل تاکنون ترکیب تیم‌مان را طوری چیده‌ایم که نسبت به تاکتیک حریف جواب بگیریم و خوشبختانه تا امروز هم جواب گرفته‌ایم.

سرمربی تیم استقلال در مورد اینکه با توجه به استقبال خوب هواداران در بازی پرسپولیس و تراکتورسازی، چه پیغامی برای هواداران استقلال در بازی فردا دارد، گفت: قرار شد تا سازمان لیگ و باشگاه‌ها تدابیری را بیندیشند تا هواداران بیشتری به ورزشگاه‌ها بیایند و خوشحالیم که امروز استقبال خوبی از بازی‌ها می‌شود. تیم‌ها نیز رفته رفته بهتر می‌شوند و این استقبال در شهرستان‌ها نیز بیشتر شده است. خوب است که این مسیر را ادامه بدهیم هرچند که راه‌حل‌های بهتری برای رفع مشکلات تماشاگران باید وجود داشته باشد.

وی در مورد اینکه استقلال قرار است در غیاب چند بازیکنش راهی سوئد شود، گفت: در هر صورت تیم ملی در عید بازی دارد و چه ما در تهران باشیم و چه در سوئد ملی‌پوشان ما به اردوی تیم ملی می‌روند. در خصوص بازیکنان داخلی نیز تلاش می‌کنیم تا مشکل‌شان حل شود و بتوانند ما را همراهی کنند. به عنوان مربی دوست داشتم همه بازیکنانم باشند و حتی روز اول شرط کرده بودم که در این سفر همه بازیکنان به همراه ما می‌آیند. چون اگر ناقص برویم پس از تعطیلات متضرر خواهیم شد.

مظلومی افزود: در هر صورت این قرارداد بسته شده. البته من دوست داشتم برگزاری این بازی کنسل شود چون از وجود برخی بازیکنان محروم خواهیم بود اما قرارداد بسته شده و دیگر نمی‌توان کاری کرد. اگر چند بازیکن از استقلال در تهران بمانند مطمئن باشید که یک مربی را نگه خواهیم داشت تا صبح و بعدازظهر آنها را در تهران تمرین دهد.

وی در مورد اینکه بهادر عبدی کاپیتان راه‌آهن پس از دیدار این تیم با استقلال گفته بود داوری‌ها به سود استقلال چرخیده است، گفت: من در این زمینه صحبتی انجام نمی‌دهم و دوستان در مورد بازی فردا سوال کنند.

مظلومی در پاسخ به این سوال که آیا در آ‌ستانه عید نوروز باشگاه مشکلات مالی بازیکنان را حل کرده و به نوعی با آنها عیدی خواهد داد یا خیر؟ گفت: بچه‌های استقلال معمولا عیدی می‌دهند. آنها ۵۰ درصد پول قرارداد خود را گرفته‌اند هرچند که باشگاه تلاش می‌کند که ۱۰ درصد دیگر هم پرداخت شود. در هر صورت از باشگاه ممنونم که با وجود مشکلات ۵۰ درصد پول بازیکنان را داده که این مقدار از پرداختی تا اینجای فصل خوب است. از اسپانسر تشکر می‌کنم که در شرایط بد ما را تنها نگذاشته است.

مظلومی در پایان سال جدید را پیشاپیش به خبرنگاران تبریک گفت.

 

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.