مظلومی : شانس آوردیم سکته نکردیم

پرویز مظلومی سرمربی استقلال در نشست خبری پس از برد تیمش مقابل سایپا صحبت های جالبی را بر زبان آورد که در ادامه آمده است:

شانس آوردیم سکته نکردیم

پیروزی خوبی نصیبمان شد. صحبت هایی با بازیکنان جوان تیم انجام دادیم و قرار شد هر زمان که جا افتاده تر شدند از آنها استفاده کنیم. ما بازیکنان خوبی هم روی نیمکت داریم. به هر حال همه چیز خوب بود. شانس آوردیم سکته نکردیم.

سایپا مردانه بازی کرد

تیم ما با استرس بازی کرد. فشار زیادی روی ما بود. از بازیکنان تشکر می کنم. از هواداران نیز ممنونم که ما را حمایت کردند. سایپا هم شایسته بود. مردانه بازی و ما را اذیت کرد. مهم ۳ امتیاز بود که آن را به دست آوردیم و امیدوارم بچه ها کمک کنند تا در دو بازی آینده هم موفق باشیم.

جوانان ما عالی شدند

ما جوانان را از ابتدای فصل به زمین فرستادیم. تیم من یک تیم جوان بود و صحبت هایی که می کردیم این بود که جوانان احتیاج به زمان دارند. می بینید که هرچه زمان جلو می رود، شرایط بهتر می شود. ما جوان های زیادی هم بیرون داریم. این ها هم باشند، قطعا فرصت بازی پیدا می کنند. دو بازی آینده مهم است. امیدوارم بتوانیم صدرجدول را حفظ کنیم.

امیدوارم رییس بعدی فدراسیون اقتدار داشته باشد

من سرمربی استقلال هستم و کاری به رییس فدراسیون ندارم. با این حال امیدوارم رییس بعدی فدراسیون با قدرت کار کند و اقتدار داشته باشد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.