فریده شجاعی : منصور چند روزیست غذا نمی خورد

فریده شجاعی همسر منصور پورحیدری  در خصوص آخرین وضعیت منصور پورحیدری گفت: نمیدانم در این خصوص چه بگویم. واقعا منصور این روزها اوضاع خوبی ندارد. او چند روزی است که غذا نمی خورد. امیدوارم هرچه زودتر دوباره شرایط خوبش را پیدا کند. از هواداران می خواهیم همچون همیشه برای سلامتی منصور دعا کنند.

%d9%81%d8%b1%db%8c%d8%af%d9%87-%d8%b4%d8%ac%d8%a7%d8%b9%db%8c

وی ادامه داد: این روزها ما شرمنده مسئولین شده ایم. واقعا از نصرالله عبداللهی تشکر می کنم. هر روز به دیدن منصور می آید. از پیشکسوتان، علی جباری، بهتاش فریبا، امیر قلعه نویی، علیرضا منصوریان، حسین هدایتی هر روز پیگیر وضعیت منصور هستند.

فرید شجاعی درباره اینکه در جایی عنوان کرده پیگیر طلب پورحیدری است خاطرنشان کرد: من در هیچ مصاحبه ای راجع به مسائل مالی صحبت نکردم. درست است که پولی به منصور پرداخت نشده است. اما ما از کسی انتظار نداریم و دوست نداریم کسی از ما دلخور شود.

وی درباره اینکه این روزها انتقاداتی به حضور مسئولین و عکس یادگاری گرفتن با پورحیدری روی تخت بیمارستان عنوان شده است گفت: اتفاقا من خیلی دوست دارم درباره این موضوع صحبت کنم. ما خیلی خوشحال می شویم که مسئولین به بیمارستان می آیند و عکس یادگاری می گیرند. اینها نشان می دهد که آنها منصور را دوست دارند. اگر از قول ما چیزی درباره ناراحتی نوشته شده من تکذیب می کنم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.