کنفرانس خبری بیژن طاهری قبل از دیدار با استقلال خوزستان

بیژن طاهری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال خوزستان گفت: پیش از هرچیز از زحمات شفر بابت زحماتی که برای استقلال کشید و وقتی که گذاشت، تشکر می‌کنم. شفر یک استقلالی به تمام معنا بود. او یک مرد جنتلمن، دوست‌داشتنی و خوش قلب بود. از طرف خودم و کلیه اعضای تیم، از او تشکر می‌کنم و برایش آرزوی موفقیت و سلامتی دارم. اما درباره بحث تغییرات مربی در استقلال باید بگویم که لطفا این سوالات را فردا بعد از بازی از خود آقای مجیدی بپرسید. از من تنها در رابطه با بازی فردا سوال کنید که بتوانم پاسخگو باشم.

او درباره مصاف با استقلال خوزستان گفت: شرایط استقلال اصلا بحرانی نیست و خیلی هم شرایطمان خوب است. اتفاق خاصی برای بازیکنان تیم رخ نداده است. در بازی با پدیده خوب بودیم ولی توپ‌هایمان به گل نرفت. به نظرم فردا هم با یک تیم خوب بازی داریم. بازیشان برابر نساجی را دیدم، خیلی خوب کار کردند. آنها جوانان خوبی دارند. آنها به دنبال بقا در لیگ هستند و به همین دلیل کار سختی برابرشان داریم. برخلاف اینکه تصور می‌شود بازی ساده‌ای پیش روی ماست، بازی سختی داریم.

وی در ادامه صحبت‌هایش گفت: من تا دیروز در خدمت آقای شفر بودم و از امروز در خدمت آقای مجیدی هستم و تا پایان فصل با استقلال قرارداد دارم. در نهایت همه ما برای نام استقلال تلاش می‌کنیم و حالا ان‌شاءالله در این پنج بازی تلاش می‌کنیم تا تیم به موفقیت برسد.

مربی استقلال درباره وضعیت روحی بازیکنان استقلال گفت: روز گذشته تمرین خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان سرحال بودند. درباره منشا هم باید بگویم او در مشهد بعد از اعلام ترکیب تیم، گفت که مریض هستم و نمی‌توانم. شاید اگر قبل آن می‌گفتند، اتفاقی رخ نمی‌داد ولی چون بعد از اعلام ترکیب تیم این مسئله را گفتند، فعلا در اختیار باشگاه هستند. در همان بازی از ترکیب ۱۸ نفره خارج شد و دیروز هم آقای مجیدی تصمیم گرفت ایشان در اختیار باشگاه باشند. او در لیست ۱۸ نفره بود ولی از آن لیست خارج شد.

او درباره صیادمنش گفت: آخرین بار که او را دیدم در تمرین قبل از سفر به مشهد بود. آن روز سرما خورده بود. درباره فروش و انتقال صیادمنش به کشوری دیگر، بی اطلاعم.

طاهری درباره وضعیت روح الله باقری و سکونشینی او در دوره حضور شفر گفت: این بازیکن در تمرینات ما شرکت می‌کند و تا الان به صلاحدید شفر در لیست ما نبوده و باید ببینیم از این پس نظر آقای مجیدی دراین باره چیست. هیچ مسئله یا مشکل خاصی درباره این بازیکن وجود ندارد.

مربی استقلال درپاسخ به این سوال که آیا شفر با همکارانش مشورت می‌کرد، گفت: به هرحال ما یک مجموعه بودیم. شب قبل از بازی همیشه درباره ارنج و ترکیب صحبت می‌کردیم ولی در نهایت آقای شفر به عنوان سرمربی تصمیم گیرنده بودند.

او درباره شانس قهرمانی تیمش گفت: قهرمانی را بعید می‌دانم ولی تمام تلاش خود را می‌کنیم تا سهمیه را بگیریم. قهرمانی دیگر دست ما نیست و زمانی که دست ما بود، از آن استفاده نکردیم ولی قطعا سهمیه آسیایی را با همت و تلاش بازیکنان بدست می‌آوریم.

وی درباره مدت زمان قراردادش با استقلال گفت: قرارداد من و آقای نامداری در پایان فصل تمام می‌شود ولی سایر مربیان را نمی‌دانم.

گفتنی است با اعلام محمدحسین زرندی، فرهاد مجیدی به دلیل شرکت در یک جلسه ناگهانی و فوق العاده‌ای در این نشست غایب بود.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.