کنفرانس خبری فرهاد مجیدی قبل از بازی با الدحیل

فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل الدحیل گفت: شرایط بسیار خوبی داریم و بازیکنان بسیار خوب تمرین کردند. انگیزه بالایی بازیکنان دارند و مطمئنم بازی خوبی به نمایش می گذاریم. چند روز گذشته به اتفاق همکارانم بازی های الدحیل را تماشا کردیم تا نقاط قوت و ضعف این تیم را شناسایی کنیم. با توجه به توانایی بازیکنان و حمایتی که هواداران انجام می دهند، مطمئنم فردا می توانیم برنده باشیم.

منشا؟

منشا یکی از بازیکنان خوبی است که به استقلال اضافه شده است ولی به دلیل اینکه در هفته گذشته با تیم تمرین نکرده بود، نمی توانست در لیست ۱۸ نفره حضور داشته باشد. در بازی های آینده او به ما کمک خواهد کرد. ایشان در دیدار پدیده یک مورد انضباطی داشتند و به ما گفتند که نمی توانند بازی کنند و من به او گفتم باید تابع تصمیم مربی باشد. بازیکنی که تمرین انجام ندهد را در لیست ۱۸ نفره قرار نمی دهم.

اولویت؟

اگر استقلال یک بازی دوستانه هم داشته باشد برای من مهم است. هم لیگ قهرمانان و هم لیگ برای ما مهم است. بازیکنان خوبی داریم و می توانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

 

خط حمله الدحیل؟

خط حمله این تیم بسیار سرعتی است اما مدافعان ما بهتر است و تاکتیک خاصی را در نظر گرفتیم که بعد از بازی درباره آن صحبت می کنیم.

جوانان استقلال؟

در مورد جوانان باید بگویم با بازیکنان جوان صحبت کردم. نه تنها رضا کریمی بلکه بقیه بازیکنان و همه در تمرین اگر توانایی خود را نشان دهند از او استفاده می کنم. ملاک برای من آمادگی بازیکنان است و نام ها مهم نیست. کریمی در هفته گذشته خوب کار کرده بود و در زمین نیز خوب کار کرد.

هواداران؟

تنها چیزی که می توانم به هواداران قول بدهم این است که کادرفنی و بازیکنان تمام تلاش خود را می کنند. در مورد گذشته صحبت کردید اما من به عقب باز نمی گردیم. امیدوارم در بازی های باقی مانده و فصل آینده شرایطی را ایجاد کنیم که در شان استقلال باشد.

تجربه شخصی؟

من نیم فصل در قطر بازی کردم. بازیکنان قطری تبعه کشورهای دیگر هستند و بازی قدرتی انجام می دهند. ما تاکتیکی داریم که می خواهیم مانع سرعت و قدرت آنها شوند. مطمئنا فردا می توانیم شرایط بهتری نسبت به الدحیل داشته باشیم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.