بررسی صحبت های علی خطیر در کنفرانس خبری

در این مطلب قصد داریم به صورت کامل به تحلیل صحبتهای علی خطیر در کنفرانس خبری بپردازیم و از دیدگاه خود آنالیز کنیم.

ابتدا انتقاد اصلی اینکه در این کنفرانس خبرنگاران گزینشی بودند و رفقای آقای خطیر بودند و سوالات هم به سمتی می رفت که ایشان انتظار داشتند و می خواستند . اکثر سوالات از سوی سایت فوتبالی بود که مربوط به رفقای آقای خطیر هستند و یا خبرنگار دیگری که سوال پرسیدند با این لحن پرسیدند که بفرمایید در هیات مدیره چه کسی میخواست شما نباشید و در واقع به استقلال خیانت کرد . این سوال و سوالات دیگر نشان میداد چه خبرنگارهایی در کنفرانس حضور داشتند .

اما تشکر میکنم از آقای خطیر بابت اینکه به چندین اشتباه خود اعتراف کردند و در مواردی هم عذرخواهی کردند از جمله سخنان احساسی اش در مورد شفر و بیرون دادن اون اسکریت شات ادیت شده و همچنین نوع کنار گذاشتن شفر .

اما مواردی هست که جز به جز به آنها میپردازیم :

ایشان فرمودند شفر بهترین استقلال سالهای اخیر رو داشت و نتیجه نگرفت . ما قصد حمایت از شفر را نداریم ولی این صحبت یک غلو به تمام معنی بود چون میدانیم شفر بازیکنان زیادی را از دست که همگی بازیکنان تاثیر گذاری بودندو برای آنها جانشینی هم نیامد .

ایشان بازهم تاکید داشتند علیه شفر و دلالی هایش اسناد دارم و ما از ایشان تقاضا داریم حتما این اسناد را به فیفا ارائه کنند و قطعا اگر حرفهای ایشان درست باشد جریمه های سنگینی برای آقای شفر خواهد داشت .

در مورد پرونده پروپئیچ گفتند مدیران قبلی چرا با او وقتی نمیخوساتند تسویه نکردند تا کار به شکایت به فیفا بکشد که حرف بسیار منطقی و درستی است ولی همین سوال در مورد شفر هم مطرح هست و مدیریت فعلی هم با شفر تسویه نکردند تا پرونده او هم به فیفا بروند و پرونده ای که بسیار سنگین تر از پرونده پروپئیچ هست و قطعا در آینده مشکلات زیادی برای استقلال به وجود خواهد آورد و آن زمان هم مدیران وقت مدیران قبلی را مورد سرزنش قرار خواهند داد .

ایشان در مورد سوالی در مورد مدیران برنامه بازیکنان از این افراد به شدت انتقاد کردند ولی این سوال از ایشان نشد که همین امیر هوشنگ سعادتی رفیق شما بود و باهاتون سفرهای داخلی و خارجی میرفت و بعد ایشان هم با سینا دیگر مدیر برنامه رابطتون خوب شد و در استوری بازیکن معرفی میکرد و شما هم تایید می کردید .

آقای خطیر در مورد مدیران قبلی انتقاد درستی داشتند که نبایداستقلال را به حاشیه بکشانند و این در حالی است که خود ایشان هم همین رویه را در پیش گرفتند و بعد رفتن همه را محکوم می کنند .

ایشان اعتراف کردند که فایل صوتی خصوصی فرهاد مجیدی توسط ایشان به رفیقی داده شده و از اون طریق این فایل خصوصی لو رفته ولی سوالی از ایشان نشد که چرا درخواست های خصوصی بازیکنان را رسانه ای کردید یا حرفهای خصوصی جلسه سه نفره شما و آقای فتحی و استراماچونی چطور در اختیار سایت فوتبالی قرار گرفته بود ؟

صحبت دیگر آقای خطیر در مورد پژمان منتظری بود ایشان گفتند سرمربی این بازیکن را میخواست و من هم علاقه داشتم بماند ولی در جایی هم گفتند اصلا با ایشان صحبت نکردند حال این سوال پیش می آید که چرا به عنوان مسوول نقل و انتقالاتی با بازیکنی که در لیست سرمربی بود صحبتی نداشتید و به این نتیجه می توان رسید که حرف پژمان درست بود که هیچ تماسی با من نداشتند .

البته از آقای خطیر در مورد موارد مهمی چون پاتوسی و همام  و رای سوپرجام و جدایی تیام و جپاروف در ابتدای سال قبل و انتقال صیادمنش در وسط فصل و…. یا سوالی پرسیده نشد یا پاسخ خاصی داده نشد .

همچنین از ایشان سوال پرسیده نشد در حالی که آقای استراماچونی پوکیارلی را میخواست چرا شما اصرار داشتید کانسین به استقلال بیاد که از سوی سینا معرفی شده بود ؟

به هر حال از زحمات ایشان تشکر می کنیم و آرزوی موفقیت در بقیه پستهایی که بعد از این مشغول خواهند بود را داریم .

✍🏻 هادی صاحب خواجه

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.