کنفرانس خبری استراماچونی قبل از دیدار با نفت مسجد سلیمان

آندره‌آ استراماچونی سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. مشروح صحبت‌های او به شرح زیر است:

صحبت اولیه؟

قبل از هرچیز مایل هستم تا مراتب ناراحتی خود را بابت درگذشت سحر خدایاری بیان کنم و بگویم نه فقط در ایران، بلکه در تمام دنیا بابت این اتفاق، همه ناراحت هستند.

بازی فردا؟

بازی فردا سخت است چون نفت مسجد سلیمان دو بازی قبلی را به خوبی پشت سر گذاشته است. آن‌ها ابتدا مقابل تراکتور به میدان رفتند و در بازی قبلی هم با این‌که یک بر صفر عقب بودند، امید خود را از دست ندادند و به بازی خود ادامه دادند و در نهایت به مساوی دست یافتند. فکر می‌کنم آقای تارتار به نحو احسن کار خود را انجام داده است. بازیکنانی که از تیم پارس جنوبی به نفت آمده‌اند، اسکلت اصلی این تیم را تشکیل می‌دهند. تیم نفت مسجد سلیمان از تجربه کاپیتانش محمد طیبی هم بهره می‌برد. او می تواند به تیمش کمک کند و سابقه بازی در تراکتور را هم دارد.

 

حضور یک پلی میکر در استقلال فعلی؟

در واقع من برنامه خودم را دارم اما یک مربی باید بهترین عملکرد را بر اساس بازیکنانش داشته باشد. ما در مسابقات پیش فصل خود با روشی بازی می‌کردیم که شما اشاره کردید. تیم خود را به همین شکل بستیم و از بازیکنانمان به همین شکل استفاده می‌کنیم. امروز بازیکن مد نظر شما، داریوش شجاعیان است. در حال حاضر با یک مهاجم اصلی که دیاباته هست، بازی می‌کنیم. ما در حال حاضر یک مهاجم کامل یا واقعی نداریم. ما نیاز به داشتن دو مهاجم در این سیستم داریم ولی الان فقط یک مهاجم داریم. اگر از ابتدا بازی‌های تدارکاتی ما را دنبال می‌کردید، متوجه می‌شدید که ما به دنبال بازی با این شیوه هستیم. فروارد اصلی در تیم من در حال حاضر دیاباته است. به این خاطر که مرتضی تبریزی، محسن کریمی و سجاد آقایی مهاجم اول نیستند. پس به نظرم سخت است که با این شیوه بازی کنیم.

چشم انداز استقلال؟

همانطور که شما می‌دانید، قرارداد من دو ساله است. در هر مسابقه و تمرین تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم. بازیکنان تمام تلاش خود را می‌کنند تا بهترین عملکرد را داشته باشند. با اینکه شروع خوبی نداشتیم ولی به موفقیت تیم اطمینان دارم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.