کنفرانس خبری بهزاد غلامپور پیش از دیدار با گل گهر

بهزاد غلامپور از اعضای کادرفنی استقلال در نشست خبری پیش از مصاف این تیم برابر گل گهر حاضر شد.

مشروح صحبت‌های او به شرح زیر است:

شرایط تیم؟

ابتدا در گذشت آقای کاشانی را به خانواده ایشان، باشگاه پرسپولیس و شاهین تسلیت می‌گویم. اما درباره شرایط تیم باید بگویم، در جام حذفی بازی خوبی کردیم و به مرحله بعد راه پیدا کردیم. شرایط تیم ما خوب است. مصدوم تیم ما، دیاباته است. برد اخیر برای ما مهم بود و با روحیه‌ای مناسب در لیگ حاضر می‌شویم.

گل گهر؟

به نظر من هیچ تیم ضعیفی در لیگ نیست. تیم گل گهر هم تیم خوبی است و مثل ما در ابتدای لیگ بدشانسی آورده است. تیم گل گهر قابل احترام است. امیدوارم بتوانیم این سه امتیاز را به دست آوریم.

برگزاری بازی بدون تماشاگر؟

هواداران همیشه کنار ما بوده‌اند فکر می‌کنم حکم کمیته انضباطی سخت گیرانه بود ولی در هر صورت ما فردا هواداران را در ورزشگاه کنار خود نداریم. با این‌حال ان‌شاءالله بتوانیم سه امتیاز را برای آن‌ها به ارمغان بیاوریم.

بدون رقیب بودن حسینی؟

کسانی که در تمرینات حاضر می‌شوند، می‌بینند که او چقدر زحمت می‌کشد و تلاش می‌کند. حسینی جوان است و اگر ما بخواهیم او را حمایت نکنیم، از شرایط خوب خارج می‌شود. ما همه دست به دست هم‌دهیم تا یک دروازه‌بان برای آینده تیم ملی کشورمان بدست بیاوریم. حسینی هرروز به خوبی تمرین می‌کند و رقیب خوبی هم به نام پورحمیدی دارد که سال گذشته در استقلال خوزستان ۱۶ بازی کرده است. به نظر من در اصل خود آدم، رقیب خودش هست. به این شکل که اگر بخواهد کسی کم بگذارد، فردا باید جوابگوی هواداران باشد. حسینی همیشه در حال تلاش کردن و زحمت کشیدن است.

استفاده از جوانان در تیم؟

با آمدن استراماچونی، شرایط خیلی خوب شده است. ایشان از ایتالیا و تیم بزرگی مثل اینترمیلان آمده است. او به همه بازیکنانش اعم از جوانان و بزرگترها توجه می‌کند. هرکس که به تیم توجه کند، استراماچونی به همه توجه می‌کند. برای استراماچونی، بازیکنان فرقی باهم ندارند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.