کنفرانس خبری استراماچونی بعد از برد پارس جم

آندره‌آ استراماچونی سرمربی استقلال بعد از پیروزی تیمش مقابل پارس جنوبی جم، با داریوش شجاعیان در نشست خبری حاضر شد.

مشروح صحبت‌های او به شرح زیر است:

صحبت اولیه؟

شخصا از داریوش شجاعیان درخواست کردم در نشست خبری حاضر شود تا به او انرژی بدهیم و از طرف همه بازیکنان، کادرفنی و بقیه اعضا این کار را انجام دهم. شاید شما ندانید که شجاعیان چه شرایط سختی دارد اما من این را درک می‌کنم. رختکن استقلال همیشه در کنار داریوش است. نه به دلیل موضوعات فنی بلکه به دلیل شخصیت خوب این بازیکن در کنار او هستیم. شجاعیان توقع نداشت من او را دعوت کنم و به همین دلیل به موهای خود نرسیده است. (باخنده)

بازی؟

امروز استقلال نمایش خوبی داشت. تنها تیمی هستیم که در ۸ روز سه دیدار داشتیم. ما دو موقعیت خیلی خوب برای گل سوم داشتیم و در ۱۵ دقیقه آخر نیز با ۱۰ بازیکن بازی کردیم. مشکلی برای دو قلوی فرشید باقری پیش اومد و ریگی نیز در دفاع چپ حضور داشت. به بازیکنانم برای نمایش شجاعانه تبریک می‌گویم.

مشکلات استقلال در ضربات ایستگاهی؟

ما باید پیشرفت کنیم. این تازه شروع سفر ما با تیم است و اما این برای من سخت است که بخواهم یک ترکیب را پشت هم داشته باشم زیرا همیشه مشکل داریم. امروز ما دو بازیکن را برای توپ های بلند نداشتیم؛ روزبه چشمی و سیاوش یزدانی. می دانستیم پارس جنوبی بازیکنان خوبی دارد که از کناره ها ارسال می کنند اما ما برای سومین دیدار کلین شیت کردیم و باید به همین شکل شرایط را ادامه دهیم و وضعیت را بهتر کنیم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.