صحبتهای استراماچونی بعد از برد پرگل مقابل تراکتور

آندره‌آ استراماچونی در نشست خبری پس از پیروزی چهار بر دو تیمش مقابل تراکتور حاضر شد.

مشروح صحبت‌های او به شرح زیر است:

صحبت اولیه؟

پیش از هر چیز همان‌طور که روز گذشته گفتم، برای ما ذهنیت بازیکنان در بازی امروز اهمیت زیادی داشت، چون مدل بازی ما این است که در تمام بازی‌ها هجومی بازی کنیم. بازی امروز گواه همین مسئله بود که برابر یک تیم و مربی بزرگ کاری کردیم که سعی کردند جلوی تیم ما را بگیرند. ما لایق برد بودیم و راحت نیست ۴ گل در تبریز به تراکتور بزنید. من به تیم تراکتور تبریک می‌گویم چون فکر می‌کنم هر کسی فوتبال را دوست دارد از این بازی لذت برد و سطح این مسابقه بالاتر از فوتبال ایران بود. من یک بازی را پرگل را به برد یک بر صفر ترجیح می‌دهم.

رسیدن به تیم مطلوب؟

برای من بازی‌های مهم تست‌های مهمی هستند، چون در این‌گونه بازی‌ها می‌توانید رشد کنید و دیدار امروز یک قدم رو به جلو را برای ما نشان داد، اما بیشتر در زمینه ذهنیت بازیکنان خوب بودیم. ما بازی‌های پشت سر هم را برده‌ایم، اما سعی می‌کنم بازیکنان هیجان‌زده نشوند، چون چیزهای زیادی داریم که باید پیشرفت کنیم. ما باید یکسری کارها را انجام دهیم تا پیشرفت کنیم. اتفاق خوبی که افتاد، این بود که تیم من هرگز از فوتبال بازی کردن نایستاد، حتی وقتی از تراکتور جلو بودیم، بازی هجومی به نمایش گذاشتیم. به نظرم دنیزلی یکی از بهترین مربیان لیگ است، ما نکات خوبی به یکدیگر قبل از بازی گفتیم. او از نظر سنی از من بالاتر است و من امیدوارم در ۷۰ سالگی مثل او باشم.

سیستم استقلال؟

این روش بازی کردن چیزی است که روی آن کار می‌کنیم و در سیستم ما وجود دارد. اگر خاطرتان باشد که در بازی با پرسپولیس ۶۵ دقیقه با این سیستم بازی کردیم و می‌توانستیم ۹۰ دقیقه بازی کنیم، اما این سیستم برای اولین بار در دربی استفاده شد. این سیستم برای ما در دیدار امروز خیلی مهم بود، چون بازیکنی مثل دیاباته که در این سیستم بازی می‌کند، به ترکیب برگشته بود. ما موقیعت‌های زیادی به دست آوردیم، اما رشید مظاهری عملکرد خوبی داشت.

هواداران تراکتور؟

کسی که عاشق فوتبال باشد، با این شرایط آشنا خواهد بود. با بازیکنان تیمم که بیشترشان جوان هستند، قبل از بازی صحبت کرده بودم. به آنها گفتم باید خوشحال باشید که در چنین جوی بازی می‌کنید، آن هم برابر ۷۰ هزار تماشاگر. به آنها گفتم نباید بترسند، چون ما استقلال هستیم و می‌خواهیم نمایش‌هایی مثل بازی امروز داشته باشیم. به همین دلیل بود که ما امروز بازی خوبی انجام دادیم. برای خیلی از تیم‌ها که در زمین تراکتور عقب می‌افتند، راحت نیست که به بازی برگردند. بازیکنان ما بعد از بازی خیلی خوشحال بودند، اما به آنها گفتم آرام باشند، چون مسیری طولانی در پیش داریم و اصطلاحا خیلی کار داریم.

اخراج دیاباته؟

این داور همان داوری است که در بازی‌های قبل من را اخراج کرده بود. بعضی مواقع مشکلاتی به خاطر زبان به وجود می‌آید چون خیلی مواقع من می‌خواهم توضیح بدهم که چه اتفاقی رخ داده است و به همین دلیل ناراحتی هایی به وجود می‌آید. در آن صحنه هم دیاباته نباید اخراج می‌شد و من فکر نمی‌کنم او به خاطر برخورد با مظاهری باید اخراج می‌شد.من چیزی از روی نیمکت متوجه نشدم.

نقطه ضعف تراکتور؟

من عمیقا به تراکتور احترام می‌گذارم، چند بازیکن آنها را می‌شناسم چون خیلی مهم هستند. بازیکنانی که در بازی امروز بازی نکردند بازی های خوبی را قبلا به نمایش گذاشته بودند.مثلا مازولا و آزادی خیلی خوب کار کردند و من مطمئن هستم تراکتور برای قهرمانی می‌جنگد.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.