صحبتهای استراماچونی بعد از برد مقابل نساجی

آندره‌آ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال با حضور در نشست خبری بعد از کسب برد برابر نساجی قائمشهر گفت: می دانستیم که این دیدار برای ما سخت خواهد بود زیرا به دلیل سیستم تیم ما، بازی کردن روی چمن مصنوعی راحت نیست. سرعت توپ روی این چمن کمتر می شود و بازی کردن روی این چمن راحت نیست. نساجی نیمه اول خوبی داشت و ما برابر این تیم به مشکل خوردیم و نتوانستیم بازی خود را ارائه دهیم اما در نیمه دوم بیشتر شبیه استقلال بودیم و ذهنیت تیم را تغییر دادیم. موقعیت های زیادی خلق کردیم و یک گل نیز وارد دروازه ما شد و این برای ما خیلی مهم بود که سومین دیدار خارج از خانه را با برد به اتمام برسانیم زیرا لیگ ایران سخت است و در بازی های خارج از خانه ممکن است برابر هر تیمی امتیاز از دست بدهید.

وی در ادامه عنوان کرد: همیشه درباره بازیکنان ایرانی خوب صحبت کردم و نظرم مثبت بوده است. بازیکنان ایرانی در خارج از ایران به خوبی شناخته نشدند. چیزی که دوست دارم تغییر دهم، ذهنیت بازیکنان است. دلیل اینکه استقلال خوب فوتبال بازی می کند، نظمی است که در تیم برقرار است.

سرمربی استقلال در بخش بعدی صحبت های خود درباره صعود این تیم در جدول رده بندی و وضعیت مالی تصریح کرد: می دانم که تیم در دربی ها سختی و چالش داشت اما ما استقلال، یکی از بهترین های آسیا هستیم. نمی توانیم به دلیل بالاتر از پرسپولیس بودن خوشحال باشیم و هدف ما این است که صدرنشین لیگ باشیم. هدف ما بازی بعدی است و می دانیم بازی مهمی در اصفهان پیش رو داریم. در مورد شرایط باشگاه نیز نمی خواهم صحبتی انجام دهم. کار من و بازیکنان هیچ ربطی به مشکلات باشگاه ندارد و ما هر روز صد در صد تلاش خود را انجام می دهیم. فکر می کنم که وظایف یک باشگاه در برابر تیم مهم است و ربطی به نتایج ندارد. می توانیم برنده یا بازنده باشیم، می توانید من را دوست داشته باشید یا نه ولی من یک انسان حرفه ای هستم. من و باشگاه هر کدام وظایفی در مقابل یکدیگر داریم.

او در پاسخ به این سوال که آیا استقلال می تواند قهرمان لیگ باشد، اضافه کرد: باشگاه هایی هستند که بازیکنان مهمی دارند و حقوق ما به بازیکنان از سال گذشته کمتر است. ما دو بازیکن خارجی به جای چهار بازیکن خارجی داریم و در بعضی از پست ها نیز بازیکنانی که برای ذخیره نیاز دارم را هنوز در اختیار ندارم. خیلی خوب کار می کنیم و از بازیکنانم تشکر می کنم اما تیم ما هنوز کامل نیست. امیدوارم اگر همینطور کنار یکدیگر ادامه دهیم، باشگاه در پنجره نقل و انتقالات بعدی همان انگیزه و اشتیاقی که ۳۰ میلیون هوادار استقلال دارند را داشته باشد و این موضوع به واقعیت تبدیل شود.

استراماچونی در پایان صحبت های خود گفت: قطعا من درباره داوری صحبت نمی کنم. می خواهم برای مهاجری آرزوی موفقیت کنم که در بیمارستان است و امیدوارم سریعتر سلامت بازگردند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.