صحبتهای فرهاد مجیدی در کنفرانس خبری قبل از دربی

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

مشروح صحبت های او به شرح زیر است:

صحبت اولیه؟

بعد از این همه سال فوتبال بازی کردن، برای اولین بار است که این همه خبرنگار می بینم. به شما خبرنگاران سلام می کنم و در خدمتتان هستم.

بازی فردا؟

بازی با پرسپولیس برای ما و پرسپولیس مهم است. بازیکنان دو تیم برای این بازی دو برابر شرایط معمول تلاش می کنند. نمی توانم حساسیت بازی را کتمان کنم. من فکر می کنم مصدومیت دیاباته به دلیل پروازهای ما بود. بازیکنان بعد از مصدومیت، نمی توانند وارد تمرین شوند و آقای ربانی را به همین دلیل آورده ایم که در بحث ریکاوری به ما کمک کنند. الان یزدانی و غلامی این شرایط را دارند و بعد از کارهای بدنی وارد تمرینات گروهی می شوند.

نبود دیاباته؟

دیاباته بازیکن تاثیرگذاری برای استقلال است ولی ما در ساختار دفاعی و حمله برنامه داریم و هر بازیکنی در این ساختار قرار بگیرد می تواند همان کاری که دیاباته می کند را انجام دهد. من از بازیکنانم خواسته ام تمرکز داشته باشند.

تغییر تاکتیک در دربی به دلیل حضور امیری و ترابی؟

تیم های برنده تمرکزشان روی برد است و تیم های بازنده تمرکزشان روی تیم برنده است.

قائدی؟

قائدی در جند بازی گذشته فوق العاده بوده است. نه تنها او، بلکه برخی بازیکنان ما می توانند فیکس تیم ملی باشند. اینکه کدام مربی بازیکن را بالا می برد یا برعکس، در تیم ما مفهومی ندارد. این یکدست ترین تیم تاریخ باشگاه استقلال است. چون یکدست و یک دل هستیم کسی نمی تواند ما را شکست دهد. این یکدلی و همدلی تیم ماست که باعث شده تا کنون تیمی ما را شکست ندهد.

مدافع بلغاری؟

چون زمان کمی با ما بوده است و در کارهای گروهی کمتر بوده، فردا بازی نمی کند.

احتیاط در دربی؟

وقتی من استقلال را تحویل گرفتم، روی ساختار دفاعی این تیم بیشتر تمرکز کردم. ما تنها هشت موقعیت گل به حریفان از وقتی من آمده ام، به حریفان داده ایم. برای من مهم نیست تیمم چند گل می خورد بلکه برایم مهم این است که دو برابر گل خورده، گل بزنیم. امیدوارم فردا هواداران دو تیم فقط تیم خود را تشویق کنند. فحاشی ها باعث استرس بازیکنان و مصدومیت آنها می شود و از کیفیت بازی کم می کند. فردا به نظرم شاهد یکی از بهترین دربی ها خواهیم بود.

تفکرات فنی؟

اجازه دهید که فردا تفکرات ما را ببینید و درباره آن صحبتی نکنم.

کمتر فروخته شدن بلیت؟

هرچه تماشاگر بیشتر باشد، انگیزه مربی و بازیکنان بیشتر می شود. تنها چیزی که از فوتبال ما باقی مانده همین هواداران است. امیدوارم فردا یک بازی سالم و به دور از حواشی را شاهد باشیم.

صحبت با هواداران؟

روزی که سرمربیگری استقلال را قبول کردم، یک رویا داشتم. در کنار هواداران به آنچه که می خواهم می رسم. با این تیم موفق می شوم چون هواداران خوبی داریم و بازیکنان یکدست و همدلی داریم. با تلاش به چیزی که می خواهیم، می رسیم.

باقری یا رضاوند؟

اجازه دهید این سوال را جواب ندهم.

سورپرایز برای فردا؟

نه سورپرایزی نیست (باخنده)

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.