کنفرانس خبری فرهاد مجیدی قبل از دیدار با الشرطه

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر الشرطه حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

غیبت چند بازیکن استقلال در بازی فردا؟
ما یک تیم جوان هستیم و بازیکنان ذخیره ما بازیکنان بسیار خوبی هستند. سعی کردم که در مدت حضورم در استقلال کاری کنم که نبود چند بازیکن به تیم ما لطمه نزند. چیزی که باعث نگرانی من شده، خستگی بازیکنان است چون بازیکنان در این مدت کوتاه بازی‌های سنگینی انجام داده‌اند ولی ان‌شاءالله با توجه به انگیزه بازیکنان، فردا یک بازی خیلی خوب را ارائه می‌دهیم.

نمایش‌های استقلال؟
تیمی که من سرمربی گریش را قبول کرده‌ام، تیم فوق العاده خوبی است و از انگیزه بالایی برخوردار است. این تیم یکدست و یک دل است. اگر تیمی یک دست و یک دل باشد، اگر مشکلی برایش ایجاد شود هم در کیفیت بازیش اتفاقی نمی‌افتد. در این چهار بازی که سرمربی استقلال بوده‌ام، تیم ما ۱۲ گل زده و ۳ گل خورده است. این نشان دهنده کیفیت بالای ماست. ما در بازی‌های قبلی هم نفرات اصلی خود را نداشته‌ایم. پرسپولیس در آخرین دقایق به ما گل زد و یک جورایی از دست ما در رفت. بازیکنان ما تلاش خود را می‌کنند و همه آن‌ها می‌خواهند دل هواداران را شاد کنند. ما در بازی‌های خانگی هم در این فصل خوب ظاهر شده‌ایم و بازیکنان ما بازی‌های با کیفیتی را نشان داده‌اند.

گلزنی رسن در دربی؟
او بازیکن بسیار خوب و با کیفیتی است. به طور کلی بازیکنان عراقی بازیکنان خوب و با کیفیتی هستند. اما درباره بازی فردا باید بگویم که الشرطه را آنالیز کرده‌ایم و بازیکنان این تیم از جمله ۱۵ بازیکن که سابقه تیم ملی عراق را دارند می‌شناسیم و می‌دانیم چه تیم با کیفیتی هستند. با احترام به الشرطه، تیم استقلال مقابل الریان هم نشان داد که نترس بازی می‌کند و فردا هم به همان شکل بازی می‌کنیم. تنها چیزی که در بازیکنانم می‌بینم، این است که بازیکنانم هیچ ترسی از حریفان ندارند.

حضور در استقلال؟
قرارداد من یک سال و نیمه است و تا وقتی باشگاه به من نیاز داشته باشد در خدمت استقلال هستم و هر زمان هم مرا نخواهند به عنوان یک هوادار کنار تیم هستم. تیم استقلال برای ما بازیکنان و هواداران چیزی بیشتر از یک باشگاه است. شاید شما این موضوع را تجربه نکرده باشد، این تیم دو بار قهرمان آسیا شده است و به شما حق می‌دهم چون این موضوع را تاکنون تجربه نکرده‌اید.

برگزاری بازی در زمین ثالث؟
من سال‌ها در قطر، امارات و ایران بازی کرده‌ام. همیشه تصور من از AFC صلح و دوستی و برادری است. این تصمیم AFC نظر من را به طور کلی عوض کرد. هیچ دلیلی ندارد که بازی‌های ما در ایران برگزار نشود.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.