عذرخواهی بی عذرخواهی

🔹هنوز یادمان نرفته در سالیان دور، یا نه چندان دور فرقی نمی کند، وقتی تیم محبوبمان در بد زمانی و به علت اشتباهات عده ای شکست می خورد و از گردونه یک رقابتی حذف می شد، مسئولان تیم از مدیریت گرفته تا کادرفنی و حتی برخی از بازیکنان از هواداران بابت شکست و حذف تیم عذرخواهی می کردند.
🔹عذرخواهی که شاید تا حدودی التیام بخش غم ها و غصه های هواداران بود، اما عذرخواهی انجام می شد و پس از آن واقعا تیم برای برای جبران شکست و حذف خود در آینده تلاش می کرد اما حالا…. .
🔹آری حالا و در این دوره خیلی چیزها فرق کرده است، بهتر است بگوییم خیلی مرام ها فرق کرده است.. خوب تر که نشده متاسفانه از آن سو رو به بدتر رفته است.
🔹شاید عذرخواهی دردی از قلب های شکسته هواداران با این همه ناکامی از از دست دادن جام های متعدد در فصل های متوالی کم نکند، اما لااقل در ظاهر هم اگر این عذرخواهی انجام می گرفت لااقل برای اهالی فوتبال قابل قبول بود.
🔹اما استقلال به پاختاکور باخت و در مرحله یک هشتم نهایی از جام حذف شد اما پس از آن همچنان مدیرعامل در روزه سکوت به سر می برند و در جایگاه ویژه در اکثر دقایق بازی در چرت و خواب به سر می برند و از آن سو با اینکه نمی شود گفت نامجو مطلق مقصر است اما به عنوان کادرفنی و کسی که یک فصل تمام در کنار مجیدی دستیار ایشان بود باز هم جزو مقصران و کسانی که می شد انتظار عذرخواهی از او داشت اما باز عذرخواهی نکرد.
🔹و بازیکنانی که با قرارداد میلیاردی نتوانستند حتی گوشه ای کوچک از آن توانایی و قدرت خود را برابر الاهلی عربستان به نمایش گذاشتند را برابر پاختاکور نشان دهند، انگاری خبری از عذرخواهی نیست و این یعنی اینکه شکست خوردیم و بد حذف شدیم وعذرخواهی بی عذرخواهی.

✍️ محمود فخرالحاج

محمود فخرالحاج

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.