ساپینتو : رفتن سیاوش برای ما خوب شد

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از مصاف با نساجی صحبت کرد که مشروح صحبت‌های او به شرح زیر است:

بازی؟

فردا یک بازی سخت دیگر پیش روی ماست. مقابل نساجی در جام حذفی بازی داریم. با نساجی ۴بار امسال بازی کردیم و آن‌ها را به خوبی می‌شناسیم. نساجی تاریخچه خوبی در مسابقات جام حذفی دارد. باید از تمامی ظرفیت خود در این بازی استفاده کنیم و با تمرکز کافی به میدان برویم تا بتوانیم حریف خود را شکست دهیم.

صحبت‌های سرمربی نساجی؟

بله این مربی جوان اسپانیایی را دیده‌ام و به نظر من تفاوتی که میان او و بقیه مربیان است، این موضوع است که او بیشتر صبر می‌کند و نساجی بیشتر دفاعی بازی می‌کند و هافبک‌هایش تلاش می‌کنند بیشتر فاز دفاعی را حفظ کنند و توپ‌ها را بلاک کنند. تلاش‌شان بر این است که حریف را با ضد حمله غافلگیر کنند و شاید فردا سیستم‌شان را تغییر دهند و شاید با پنج هافبک به میدان بیایند اما ما برای هر دو حالت آماده هستیم. همانطور که گفتم نساجی تیمی است با بازیکنان خوب و با تجربه و آن‌ها هم می‌خواهند به فینال جام جام حذفی برسند ولی امیدوارم با توجه به کیفیتی که در دو بازی قبلی داشتیم، بتوانیم کار را پیش ببریم و باید تلاش کنیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نساجی گل بزنیم. این موضوع در بازی با نساجی خیلی مهم است که زودتر گل بزنید چرا که بعد از آن می‌توانید یک بازی خوب داشته باشید. ما انتظار این را داریم که یک حریف سخت و موفق در کار دفاعی در برابر ما به میدان برود و ما هم باید آمادگی داشته باشیم تا به خوبی تحرک در زمین را داشته باشیم و باید کاری که در زمین انجام می‌دهیم را تمام کنیم و این با گلزنی اتفاق می‌افتد.

صحبت‌های مورایس؟

من رابطه بسیار خوبی با ایشان دارم. ولی قبل از آن موضوع سیاوش است. بعد از آن اتفاقی که افتاد، من یک مقدار ناراحت شدم که در داخل و بیرون زمین چه اتفاقی افتاد. بعد از آن دیگر هیچ صحبتی نکردیم. چون انتظار داشتم بر اساس رسمی که در پرتغال داریم، به من زنگ می‌زد و با من صحبت می‌کرد و می‌پرسید که چه اتفاقی افتاده است؟ بازیکنی اشتباه بزرگی کرده و هفته بعدش به آن تیم رفت. من چنین چیزی را در فوتبال ندیده بودم. البته برای ما هم خوب شد چون بعد از آن تیم ما خیلی خوب شد ولی انتظار این را داشتم که به من زنگ بزند و شرایط را برای من توضیح دهد. شاید یک روزی به من زنگ بزند و راجع به آن شرایط عجیب و غریب صحبت کند. به نظر من یک کمیته باید یک بازرسی یا تحقیق در این موضوع می‌کرد ولی چنین اتفاقی نیافتد. به هرحال هر کسی مسئول رفتار خودش است. شاید یک روز به من توضیح دهد و باید ببینیم در آینده چه می‌شود.

اختلاف با مورایس؟

نه ولی بعد از آن دیگر صحبت بیشتری با هم نداشتیم. فکر می‌کنم که باید این موضوع را برای من توضیح می‌داد که چرا آن بازیکن را بعد از آن پنالتی جذب کرد. آن پنالتی از ما امتیاز گرفت. بین فرهنگی که در پرتغال است، این مواقع با جدیت بیشتری کار انجام می‌شود. در مسیر متضادش، من هیچ وقت بازیکنی را از آن تیم نمی‌آورم که چنین کاری را کرده باشد. من اینگونه هستم. این منم.

غرور ناشی از برد تراکتور؟

نه.

وضعیت مالی؟

شما همیشه این سوال مشابه را از من می‌پرسید. می‌دانید شرایط مالی یک مقدار فاجعه آمیز است. راجع به مسائل مالی از من سوال نپرسید. من، بازیکنان، ماساژورها، کادر پزشکی، تدارکات و دیگرانی هستند که پول نگرفته‌اند. اما بدون پول بازی می‌کنیم و مقابل نساجی هم بدون پول بازی خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم و آن‌ها را شکست دهیم. راجع به این مسائل از من نپرسید.

دربی احتمالی؟

اول می‌خواهم راجع به نساجی صحبت کنیم. الان تمرکز من فقط روی بازی با نساجی است.

اشتباهات داوری در لیگ؟

امیدوارم که این اشتباهات در جام حذفی نباشد.

ماندن در استقلال؟

این آرزوی من است ولی خبر جدیدی تا الان نبوده است.

جدایی محبی و قایدی؟

شایعات هرروز وجود دارد. چه چیزی می‌توانم بگویم؟ الان همه ما اینجا هستیم و تمرکز ما روی بازی با نساجی است تا پیروز آن بازی شویم. همه ما این تمرکز را داریم. این مهمترین موضوع است.

مصدومان و محرومان؟

باید ببینیم چه اتفاقی می افتد. فقط رضا میرزایی متاسفانه نمی‌تواند بازی کند ولی کوین احتمال را دارد تا به میدان برود همه بازیکنان می‌خواهند فردا تلاش کنند تا پیروز آن بازی شویم و آن پیروزی را به مصدومان تیم هدیه کنیم. رضا مصدومیت بزرگی دارد. او بازیکن خوبی است و یک انسان خوب است و شرایط خوبی داشت که این اتفاق افتاد. ما برای رضا هم این بازی را می‌بریم.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.