برد تیم ملی ایران برابر آنگولا در دیداری دوستانه

تیم ملی ایران موفق شد در یک بازی تدارکاتی با چهار گل از سد حریف خود آنگولا عبور کند.

ایران یک – آنگولا صفر (دقیقه ۸: مهدی طارمی): روی اشتباه کاپیتان آنگولا و توپ گیری  ترابی، او قدوس را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد که ضربه این بازیکن را مدافع آنگولا از روی خط برگشت داد ولی در ادامه توپ به ترابی رسید و او این بار طارمی را صاحب موقعیت کرد که این بازیکن به راحتی دروازه حریف را باز کرد.

ایران ۲ – آنگولا صفر (دقیقه ۱۶: مهدی طارمی): روی یک حرکت تیمی زیبا از سمت چپ، ترابی با یک پاس ، میلاد محمدی را صاحب توپ کرد و او با یک ارسال زمینی به محوطه جریمه، مهدی طارمی را صاحب موقعیت کرد و او با یک شوت تماشایی به گوشه دروازه، اختلاف را به عدد ۲ رساند.

 

ایران ۳ – آنگولا صفر (دقیقه ۲۰: صادق محرمی): مهدی ترابی  با یک نفوذ به محوطه جریمه، توپ را به دهانه دروازه فرستاد و صادق محرمی خودش را به سمت توپ پرتاب کرد و با یک تکل، گل سوم ایران را وارد دروازه حریف کرد.

ایران ۴ – آنگولا صفر (دقیقه ۸۷: شهریار مغانلو): احسان حاج صفی با یک فرار تند و تیز از سمت چپ در موقعیت خوبی قرار گرفت و با یک پاس زمینی دیدنی، مغانلو را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد که این بازیکن پس از آنکه توپ را از میان پاهای مدافع حریف عبور داد، با یک ضربه فنی و بغل پای دیدنی به گوشه دروازه، گل چهارم ایران را به ثمر رساند.

تلگرام استقلال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.